شتاب‌گیری باوقار مرسدس S کلاس ۱۵ ساله!

شتاب‌گیری باوقار مرسدس S کلاس ۱۵ ساله!

یکی از نمونه‌های اولیه مرسدس S کلاس کد W221 فرصت حضور در بخش‌های بدون محدودیت سرعت اتوبان‌های آلمان را پیدا کرده تا خودی نشان دهد. ۱۶ سال پس از تولید و کارکرد حدود ۱۹۰ هزار کیلومتری، این سدان لوکس هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

پیشرانه دیزلی این S کلاس از نوع ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۲۳۲ اسب بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتون متر است. این خودرو که با کد S320 CDI شناخته می‌شود شتاب گیری نرمی را به نمایش گذاشته و خب عملکرد آن همان چیزی است که از سدان پرچم‌دار مرسدس انتظار می‌رود.

بر اساس داده‌های به دست آمده از این ویدئو می‌توان گفت مرسدس موردبحث در عرض ۸.۴۵ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده است که تقریباً ۱ ثانیه کندتر از زمان رسمی اعلامی توسط مرسدس برای S320 CDI در سال ۲۰۰۶ می‌باشد اما با این وجود نیز S کلاس یاد شده که وزن ۲۰۲۵ کیلوگرمی دارد عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.

سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود بوده و برای ثبت شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز به ۲۶.۱۷ ثانیه زمان نیاز داشته است. S320 CDI اثبات می‌کند انتخابی مناسب برای سواری در اتوبان بوده و اگرچه فاقد جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودروست اما حتی با استانداردهای کنونی نیز به تجهیزات زیادی مجهز است.

همانند اکثر خودروهای لوکس در بازارهای جهانی، افت قیمت W221 نیز بسیار زیاد بوده و البته برای خرید یک سدان پرچم‌دار اسبق با کارکرد بالا و تجهیزات روز آن زمان باید شجاعت زیادی داشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.