شبیه‌ساز کارکرده فرمول ۱ فراری با قیمت ۵۵ هزار دلار

شبیه‌ساز کارکرده فرمول ۱ فراری با قیمت ۵۵ هزار دلار

خرید یک خودروی فرمول ۱ با قوای محرکه ویژه‌اش قیمت بسیار بالایی خواهد داشت. خب پس ارزان‌ترین راه برای قرار دادن یک خودروی فرمول ۱ فول سایز در نشیمن خانه که قابل‌استفاده هم باشد چیست؟ پاسخ این سؤال یک شبیه‌ساز مشابه آن چیزی است که مشاهده می‌کنید. این شبیه‌ساز فرمول ۱ فراری هم‌اکنون در وب‌سایت eBay با قیمت ۴۰ هزار پوند (۵۴۲۸۰ دلار) عرضه شده است.

اگرچه هر فردی می‌تواند از گرافیک عالی بازی‌های فرمول ۱ در کامپیوتر شخصی یا کنسول‌های بازی لذت ببرد و درعین‌حال مبلغ قابل‌توجهی را نیز صرفه‌جویی کند اما داشتن یک شبیه‌ساز تمام‌عیار تجربه متفاوتی خواهد بود. صندلی‌های سطلی، میدونی‌ها و وسایل مسابقه‌ای حس بی‌نظیری دارند اما خب هرگز نخواهند توانست حس واقعی حضور در داخل خودروی فرمول ۱ را تداعی کنند. این شبیه‌ساز فراری F8 فرمول ۱ نام دارد و در سال ۲۰۲۱ تولید شده است. به این ترتیب طراحی و سخت‌افزار گیمینگ این شبیه‌ساز کاملاً مدرن است هرچند قیمت آن برای دستگاهی که اساساً یک کنترلر گیم بزرگ‌تر و واقعی‌تر است تند محسوب می‌شود.

اگرچه در توضیحات فروش این دستگاه اشاره‌ای به ویژگی‌های آن نشده است اما می‌توانیم طراحی سه صفحه نمایشگر برای دید پانورامیک از پیست را تشخیص دهیم. به این مورد باید فرمان مشابه خودروهای فرمول ۱ با اهرم‌ها و دکمه‌ها، کیبورد و کامپیوتر موجود در سمت راست صندلی را اضافه کرد. با این قیمت ما انتظار داریم تنظیمات سخت‌افزاری قابل‌توجهی را ببینیم. این شبیه‌ساز هم‌اکنون با کلکسیونی از سوپر اسپورت های مک لارن، پورشه، مرسدس-ای ام جی و… در یک گاراژ نگهداری می‌شود. البته حدس می‌زنیم هر فردی که این دستگاه را بخرد احتمالاً آن را در اتاق مخصوص بازی قرار خواهد داد.

قیمت ۴۰ هزار پوندی برای این شبیه‌ساز بسیار بالاست و با این مبلغ شما می‌توانید یک سدان اسپورت یا هاچبک تمام‌عیار را خریداری کنید. جایگزین ارزان‌تر برای لذت بردن از فرمول ۱ شامل بازدید از موزه فراری در مارانللو یا مودنا و استفاده از شبیه‌ساز رسمی فرمول ۱ است که برای یک مسابقه هفت دقیقه‌ای کامل ۲۵ پوند طلب می‌کند. این شبیه‌ساز فاقد بدنه کامل و چرخ های مدل موردبحث است اما از دید راننده کاملاً واقعی جلوه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.