شایعه تولید ب‌ام‌و i7 الکتریکی با قدرت حدود ۶۵۰ اسب بخار

شایعه تولید ب‌ام‌و i7 الکتریکی با قدرت حدود ۶۵۰ اسب بخار

تاکنون تصاویر جاسوسی گسترده‌ای از فاز تست سدان الکتریکی BMW i7 منتشر شده است. پوشش‌های استتاری بکار رفته در i7 ظاهری را پوشانده‌اند که انتظار می‌رود ما را به یاد نسخه درون‌سوز بیندازد هرچند نباید انتظار سورپرایز طراحی از ب‌ام‌و را داشته باشیم. البته یکی از چیزهایی که می‌تواند جذاب باشد قدرت i7 است. ب‌ام‌و هنوز چیزی را به‌صورت رسمی اعلام نکرده اما اتوبیلد می‌گوید این سدان می‌تواند قدرت ۶۵۰ اسب بخاری داشته باشد.

قدرت ۶۵۰ اسب بخاری شاید متعلق به نسخه پرچم‌دار باشد هرچند باواریایی ها فعلا چنین چیزی را تائید نکرده‌اند. در واقع خبر جدید اتوبیلد تأکید بر شایعات پیشین درباره i7 است. همچنین گفته شده این خودروساز آلمانی در سدان الکتریکی خود از باتری ۱۲۰ کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد تا این خودرو برد ۷۰۰ کیلومتری داشته باشد. همچنین در این خبر آمده که نسخه کم‌توان‌تر با باتری ۸۰ کیلووات ساعتی نیز در دسترس خواهد بود.

احتمالاً مدل کم‌توان‌تر قدرت حدود ۵۳۶ اسب بخار خواهد داشت هرچند در خبرهای پیشین آمده بود این خودرو از همان باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی مدل ۶۵۰ اسبی استفاده خواهد کرد. گزارش اتوبیلد می‌تواند اولین نشانه از نسخه دیگر i7 باشد، نسخه‌ای که می‌تواند به عنوان مدل پایه از بین سه مدل موردنظر مطرح باشد. i7 با قدرت ۶۵۰ اسب بخار احتمالاً قوی‌ترین نسخه سری ۷ خواهد بود و مدل M760i با پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری ۶۰۱ اسبی را کنار خواهد زد.

اگرچه در تصاویر جاسوسی شاهد ادامه تست این خودرو هستیم اما بی‌صبرانه منتظر بیانیه رسمی ب‌ام‌و می‌مانیم. انتظار نمی‌رود ب‌ام‌و تا سال آینده از محصول جدیدی رونمایی کند. ب‌ام‌و i7 به مصاف مرسدس EQS خواهد رفت که شایعات درباره تولید نسخه پرفورمنس AMG از آن وجود دارد. سدان الکتریکی ب‌ام‌و نیز به احتمال زیاد از تجهیزات نیمه خودران و ایمنی فراوانی سود خواهد برد تا در آینده شاهد رقابتی فشرده بین این دو برند هم‌وطن باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
20 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.