شایعات باورنکردنی درباره نسل بعدی ب‌ام‌و M5!

شایعات باورنکردنی درباره نسل بعدی ب‌ام‌و M5!

ب‌ام‌و چند روزی است که کمپین تیزری M5 فیس لیفت را شروع کرده اما برخی رسانه‌ها برخی جزئیات نسل بعدی این سوپرسدان را منتشر کرده اند.

اگرچه به نظر می‌رسد این اخبار با اغراق زیادی منتشر شده‌اند اما خبرها حاکی از آن است که M5 بعدی از قوای محرکه الکتریکی شده استفاده خواهد کرد.

جزئیات زیادی در دست نیست اما carmagazine می‌گوید M5 بعدی در سال ۲۰۲۴ و با دو نوع قوای محرکه متفاوت عرضه خواهد شد. ظاهراً مدل پایه از همان سیستم پلاگین هیبریدی که در خودروی احتمالی X8 M بکار خواهد رفت استفاده می‌کند.

این مجموعه طبق شنیده‌ها از پیشرانه ۸ سیلندر و حداقل یک پیشرانه الکتریکی تشکیل شده است. این قوای محرکه قدرت ترکیبی حدود ۷۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۹۸ نیوتون متری خواهد داشت.

ظاهراً نسخه تمام الکتریکی از M5 جدید هم با مجموعه باتری ۱۳۵ کیلووات ساعتی و تکنولوژی ۸۰۰ ولتی مشابه پورشه تایکان تولید خواهد شد. این خودرو ظاهراً دارای سه پیشرانه الکتریکی خواهد بود که هریک قدرت ۳۳۵ اسبی خواهند داشت. طبق شنیده‌ها یک پیشرانه در اکسل جلو و دو پیشرانه دیگر در اکسل عقب جای خواهند گرفت.

گفته شده M5 الکتریکی قدرت تئوری ۱۰۰۶ اسب بخاری خواهد داشت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن به ۲.۹ ثانیه خواهد رسید که آن را چهار دهم ثانیه سریع‌تر از نسل فعلی M5 کامپتیشن می‌کند. ظاهراً این خودرو برد ۷۰۰ کیلومتری خواهد داشت.

اگرچه هیچ‌چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده اما مارکوس فلش مدیرعامل BMW M اخیراً تائید کرده این خودروساز در حال کار روی محصولات M الکتریکی شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.