شاسی بلند مفهومی چری ژن / جین با طراحی بسیار خاص و جسورانه معرفی شد

شاسی بلند مفهومی چری ژن / جین با طراحی بسیار خاص و جسورانه معرفی شد

شرکت چری چین از کانسپت بسیار خاص و عجیب با نام جین (ژن) رونمایی کرد. این خودروی مفهومی جهت‌گیری طراحی چری در آینده را نشان می‌دهد. جین Gene شبیه هیچ خودروی دیگری در بازار نیست و به شکل یک شاسی‌بلند بزرگ با طراحی آینده‌نگرانه که دارای برخی عناصر رترو و کلاسیک است تجسم می‌شود. نمای جلوی چری جین شاید اولین چیزی باشد که نظر شما را به خود جلب کند زیرا از نوار نورانی LED بزرگ و لوگوی نورانی چری سود می‌برد.

درست زیر نوار نورانی تریم مشکی براق دیده می‌شود که ظاهر خودرو را کمی شبیه روبوکاپ‌ها می‌کند. سپر جلو نیز از اسپلیتر آئرودینامیک خاصی پشتیبانی می‌کند. طراحی برجسته این کانسپت در کناره‌ها نیز مشهود است. برای مثال پانل‌های جلوی گلگیر و درب‌ها تقریباً یکپارچه کار شده و عناصر کرومی را نیز می‌توان در بخش‌های پایینی پروفایل جانبی مشاهده کرد. به این موارد باید رینگ‌های سفید و مشکی با طراحی جالب را اضافه نمود. بخش اعظم بدنه رنگ نقره‌ای مات را به خود گرفته اما ستون‌ها و سقف با رنگ مشکی براق پوشانده شده‌اند.

به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، طراحان چری همچنین در بخش پانل‌های سه‌چهارم عقب این شاسی‌بلند نیز تصمیمات جسورانه‌ای اتخاذ کرده‌اند و این موضوع به ویژه در ستون‌های C ضخیم مشهود است. تکمیل کننده طراحی این خودروی مفهومی نیز چراغ‌های عقب بزرگ و LED و عناصر مشکی مشابه بخش جلو خواهد بود.

رسانه‌های چینی می‌گویند کانسپت چری جین از ساختار اسکیت بورد الکتریکی و دو پهپاد سود می‌برد که می‌توانند با خودرو همگام شده و تجربه واقعیت افزوده جالبی را در اختیار سرنشینان قرار دهند. داخل کابین این کانسپت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حالت استاندارد رانندگان می‌توانند از غربیلک فرمان آینده‌نگرانه برای راندن خودروی خود استفاده کنند اما زمانی که حالت متا انتخاب شود فرمان جمع می‌شود، صندلی‌ها می‌خوابند و تکنولوژی‌های خودران کار رانندگی را بر عهده می‌گیرند. علیرغم ابعاد بزرگ این کانسپت، جین فقط برای چهار نفر گنجایش دارد. فعلا چیزی درباره قوای محرکه این خودروی مفهومی منتشر نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.