شاسی بلند فراری پورسانگ در زمان تست‌ها رؤیت شد

شاسی بلند فراری پورسانگ در زمان تست‌ها رؤیت شد

همه ما می‌دانیم که فراری در حال کار روی اولین شاسی‌بلند خود یعنی پورسانگ است. تاکنون تصاویر جاسوسی متنوعی از این قدبلند تازه‌نفس منتشر شده اما در جدیدترین تصاویر منتشر شده می‌توانیم به برخی اطلاعات بیشتر دست پیدا کنیم.

پروتوتایپ پورسانگ اخیراً در ترافیک شهری آلمان دیده شده است. این خودرو هنوز هم از بدنه مزراتی لوانته و پوشش استتاری زیاد استفاده کرده اما می‌توان اعمال برخی تغییرات در بدنه به ویژه بخش عقب و بخش پایینی سپر را مشاهده کرد. همان‌گونه که دیده می‌شود خروجی‌های اگزوز گیرای مدل‌های قبلی جای خود را به نمونه‌های عادی‌تر در مکانی ساده‌تر داده‌اند.

اگرچه این خودرو از بدنه لوانته استفاده کرده اما می‌دانیم که پورسانگ خودروی کاملاً متفاوتی بوده و از پلتفرم دیگری استفاده می‌کند. این شاسی‌بلند از فاصله بیشتری بین چرخ ها سود برده و بنابراین گلگیرهای بزرگ‌تری خواهد داشت و وجود چهار خروجی اگزوز هم خبر از عملکردی گیرا می‌دهند.

فراری تائید کرده پورسانگ با چند نوع قوای محرکه تولید خواهد شد و قوی‌ترین آن‌ها از کمک واحد الکتریکی نیز استفاده خواهد کرد. احتمال دارد پرچم‌دار این خانواده به نیروگاه ۱۲ سیلندر و پیشرانه‌های الکتریکی مجهز شود و مؤید این موضوع نیز رؤیت یک نسخه پیش‌تولیدی بدون صدا در ترافیک‌ها بوده است.

از دیگر پیشرانه‌های احتمالی پورسانگ جدید می‌توان به پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر اشاره کرد هرچند تمامی این اخبار فعلاً در حد گمانه‌زنی هستند.

با توجه به زمان‌بندی مدنظر فراری انتظار می‌رود رونمایی جهانی پورسانگ سال آینده بوده و عرضه آن به بازار نیز در سال ۲۰۲۳ صورت گیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.