شاسی بلند بائوجون ۵۳۰ در اندیشه جذب جوانان

شاسی بلند بائوجون ۵۳۰ در اندیشه جذب جوانان

جوینت ونچر چینی سایک-جنرال موتورز-وولینگ از شاسی‌بلند کامپکت بائوجون ۵۳۰ در نمایشگاه خودروی گوانگ ژو ۲۰۱۷ رونمایی کرد. پس از معرفی محصولات ۵۶۰ و ۵۱۰، این سومین شاسی‌بلند کمپانی تحت حمایت جنرال موتورز بوده که البته با طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۶۵۵/۱۸۳۵/۱۷۶۰ میلی‌متر بزرگ‌ترین شاسی‌بلند شرکت نیز محسوب می‌شود.

ظاهر این خودرو بسیار شبیه بائوجون ۵۱۰ است که در نمایشگاه گوانگ ژوی سال پیش رونمایی شده و از نکات برجسته آن می‌توان به جلوپنجره بزرگ‌تری اشاره کرد که توسط دو چراغ نازک احاطه شده است. از دیگر شاخصه‌های طراحی بائوجون ۵۳۰ می‌توان سقف با طراحی شناور مانند، قوس‌های چرخ گیرا و چراغ‌های عقب یک‌تکه را نام برد.

اگرچه هنوز تصاویری از کابین خودرو منتشر نشده اما انتظار داریم بائوجون ۵۳۰ جدید از همان متریال بکار رفته در برادران خود شامل تریم چرم و متالیک به همراه سیستم اطلاعات سرگرمی، سیستم تهویه مطبوع و فرمان چندکاره بهره ببرد.

بائوجون می‌گوید جدیدترین شاسی‌بلند این شرکت دارای سیستم تعلیق استرات مک فرسون در جلو و چند اتصالی در عقب بوده تا حداکثر سواری راحت، هندلینگ و پایداری ارائه گردد. نیروبخش خودروی مورد بحث نیز پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی یا ۱.۵ لیتری توربو می‌باشد.

هنوز جزئیات مربوط به قیمت بائوجون ۵۳۰ منتشر نشده اما مدل ۵۱۰ بهای آغازین ۱۰۳۷۰ دلاری در چین داشته بنابراین انتظار داریم مدل ۵۳۰ گران‌تر باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.