شاسی بلندهای جدید جیپ با قدرت می‌آیند!

به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها در سایت تولیدی میشیگان، کمپانی فیات-کرایسلر تولید شاسی بلندهای جدید را تأیید کرده است.

این خودروساز تأیید کرده جیپ واگونیر و گرند واگونیر در تأسیسات مونتاژ وارن تراک فیات-کرایسلر تولید خواهند شد. در این سایت تولیدی سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری صورت می‌گیرد.

از آنجایی که این دو خودرو در تأسیسات وارن تراک ساخته خواهند شد بنابراین انتظار می‌رود از نوع بدنه روی فریم باشند. جیپ همچنین تأیید کرده نسخه‌های پلاگین هیبریدی این دو شاسی‌بلند نیز تولید خواهند شد و حتی در صورت نیاز می‌توان مدل‌های تمام الکتریکی آن‌ها را نیز تولید کرد.

علاوه بر جیپ واگونیر و گرند واگونیر جدید، این خودروساز آمریکایی اعلام کرده در حال کار روی شاسی‌بلند سه ردیفه ی فول سایز جدید است که در تأسیسات پیشرانه‌ی ماک اونیو تولید خواهد شد. جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما می‌دانیم که به‌صورت پلاگین هیبریدی عرضه خواهد شد. تولید این شاسی‌بلند سه ردیفه ی جدید از اواخر سال ۲۰۲۰ شروع می‌شود.

فیات-کرایسلر در ژوئن سال ۲۰۱۸ نقشه‌ی راه خود تا سال ۲۰۲۲ را منتشر و خبر از محصولات جدیدی داد. این نقشه راه تأیید می‌کند یک شاسی‌بلند سه ردیفه ی کلاس E در راه است اما فعلاً اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

مایک مانلی مدیر اجرایی فیات-کرایسلر می‌گوید:

سه سال پیش ما هدف مهمی برای رشد سوددهی خود و قوی کردن برندهای جیپ و رم ترسیم کردیم و می‌خواهیم این کار را با سرمایه‌گذاری در تأسیسات تولید انجام دهیم.

او در خاتمه اظهار می‌دارد:

بیانیه‌ی امروز ما نشان‌دهنده‌ی قدم بعدی این استراتژی است. این استراتژی به جیپ اجازه می‌دهد تا وارد دو کلاسی شود که فرصت‌های زیادی دارد. این برند همچنین محصولات الکتریکی شده‌ای شامل حداقل ۴ خودروی پلاگین هیبریدی تولید خواهد کرد و قابلیت تولید محصولات تمام الکتریکی را هم دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.