شاسی‌ بلند چانگان CS95 وارد بازار شد

شاسی‌بلند چانگان CS95 وارد بازار شد

شاسی‌بلند چانگان CS95 برای اولین بار در بازار خودرویی چین عرضه شد. بهای این خودرو از ۱۵۹۸۰۰ یوآن آغاز شده و به ۲۲۹۸۰۰ یوآن می‌رسد (۲۳۱۸۵ تا ۳۳۳۴۲ دلار). CS95 بزرگ‌ترین خودرویی است که چانگان تاکنون ساخته شده و از رقبای این خودرو می‌توان به ترامپچی GS8 و هاوال H8 اشاره کرد.

با نگاه به این خودرو به وضوح می‌توان تأثیرپذیری از رنجروور و اورهنگ بزرگ جلو و عقب را دید. این خودرو هم به‌صورت ۵ نفره و هم به‌صورت ۷ نفره در دسترس است.

قلب تپنده‌ی چانگان CS95 پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۳ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متر است. نیروی تولیدی پیشرانه از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم NexTrac به هر چهار چرخ فرستاده می‌شود. جالب آنکه چانگان می‌گوید گیربکس TF-81SC ساخته شده توسط خود شرکت می‌تواند گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری را تحمل کند. بهتر است چانگان با ساخت نسخه‌ی ۸ سیلندر CS95 این ادعا را اثبات کند!

طول/عرض/ارتفاع این خودرو برابر با ۴۹۴۹/۱۹۳۰/۱۷۸۵ میلی‌متر بوده و فاصله‌ی بین محورها نیز ۲۸۱۰ میلی‌متر است. داشبورد خودرو کمی بیش از حد خاکستری است اما شرکت سعی کرده تا با استفاده از عناصر چوبی و پانل براق در بخش مرکزی جلوه‌ای تازه به آن ببخشد. سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو با سیستم دوربین ۳۶۰ درجه و وای فای عرضه می‌شود.

با نگاه به کابین می‌توان صفحه‌ی TFT واضحی را بین نشان‌دهنده‌های آنالوگ خودرو دید. صفحه‌نمایش خودرو از نوع لمسی نیست. عملکردهای آن از طریق دکمه‌ها و اهرم زیرین کنترل می‌شود.

از نظر فضا می‌توان گفت که در ردیف دوم فضای زیادی وجود دارد و در تصاویر نیز این نکته مشاهده می‌شود. ردیف سوم تنها برای مسافت‌های کوتاه کاربرد دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.