شاسی‌ بلند سدان عجیب مرسدس تولید خواهد شد

شاسی‌بلند سدان عجیب مرسدس تولید خواهد شد

کانسپت عجیب مرسدس-مایباخ ویژن اولتیمیت لاکچری که ارتفاع بلند یک کراس‌اوور را با بدنهٔ چهاردر یک سدان ترکیب کرده بود و در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ رونمایی شد را به یاد دارید؟ گزارش جدیدی از نشریهٔ آلمانی هندلزبلات ادعا کرده است که خودرویی مشابه این کانسپت توسط مرسدس تولید خواهد شد. گفته می‌شود مرسدس بنز این خودرو را یک SUL می‌داند که احتمالاً مخفف Sport Utility Limousine است (آلمانی‌ها به خودروهای سدان لیموزین میگویند نه آن خودروهای کشیده‌ای که ما می‌شناسیم).

متأسفانه فعلاً جزئیات بیشتری در مورد این خودروی چهاردر قدبلند وجود ندارد که یکی از آن‌ها زمان معرفی و عرضه است. همچنین سؤال اصلی در مورد این SUL این است که در کجای سبد محصولات مرسدس قرار خواهد گرفت. درهرحال به نظر می‌رسد این کراس‌اوور سدان موردپسند کسانی باشد که هم‌اکنون خریدار کراس‌اوورهای کوپهٔ این شرکت هستند. پس از معرفی کانسپت ویژن اولتیمیت لاکچری در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸، شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه مرسدس در حال بحث و بررسی برای تولید آن است اما در آن زمان هنوز برای این کار چراغ سبزی وجود نداشت.

کانسپت مایباخ ویژن اولتیمیت لاکچری شکل یک سدان بزرگ را داشت اما این با ارتفاعی بلندی ترکیب شده بود که در کراس‌اوورها می‌بینیم. یک جلوپنجرهٔ بزرگ با خطوط عمودی کرومی و چراغ‌های LED باریکی در طرفین آن از ویژگی‌های نمای جلویی این کانسپت هستند درحالی‌که گلگیرهای برجسته با دهانهٔ کرومی هم ظاهر آفرودی‌تری به آن بخشیده‌اند. سقف شیشه‌ای خودرو نیز به‌صورت عمودی به دو قسمت تقسیم شده و این خط تقسیم تا شیشهٔ عقب ادامه یافته است.

البته ایدهٔ یک سدان بلندقامت خیلی جدید نیست زیرا به‌عنوان‌مثال ولوو هم چند سال پیش این کار را با مدل S60 کراس کانتری انجام داد. این یک سدان S60 معمولی بود که ارتفاع آن از زمین ۶۵ میلی‌متر افزایش یافته بود. هرچند این کار برای تبدیل یک سدان لوکس به یک آفرودر خشن کافی نیست اما ارتفاع بیشتر از سطح زمین به عبور از مسیرها و جاده‌های ناهموار کمک می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.