شاسی‌ بلند الکتریکی مرسدس EQ C به زودی می‌آید…

شاسی‌بلند الکتریکی مرسدس EQ C به زودی می‌آید…

همه خودروسازان تراز اول جهانی با تمام توان در حال توسعه خودروهای الکتریکی بوده و مرسدس نیز از این قافله عقب نمانده زیرا در حال حاضر تصاویر جاسوسی از اولین شاسی‌بلند الکتریکی این شرکت در آب و هوایی سرد و برفی منتشر شده است.

شاسی‌بلند الکتریکی جدید آلمانی که قبلاً توسط کانسپت EQ Generation پیش نمایش شده اولین محصول تولیدی با زیربرند جدید EQ خواهد بود.

این خودرو که نام EQ C را خواهد داشت بر پایه معماری EVA دایملر ساخته خواهد شد. پلتفرم یاد شده به‌طور ویژه برای محصولات الکتریکی توسعه یافته و در چهار محصول با فرم‌های بدنه گوناگون بکار خواهد رفت.

EQ C از نظر ابعاد بین خودروهایی همچون GLC و GLE قرار خواهد گرفت اما دایملر در حال حاضر مشغول برنامه‌ریزی برای تولید محصولات ارزان‌تر و کوچک‌تر است که پیش نمایش آن‌ها نیز با کانسپت EQA در نمایشگاه خودروی فرانکفورت صورت گرفته است.

قوای محرکه الکتریکی خودروی مورد بحث از دو پیشرانه الکتریکی کار گذاشته شده در هر اکسل تشکیل شده و خروجی کل آن‌ها بین ۴۰۰ تا ۴۳۰ اسب بخار خواهد بود. مرسدس محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری را برای این خودرو در نظر خواهد گرفت.

احتمال دارد EQ C در زمان عرضه به بازار باتری‌هایی با ظرفیت‌های گوناگون داشته باشد. کانسپت EQ Generation دارای باتری با ظرفیت ۷۰ کیلووات ساعت است.

تولید EQ C از سال ۲۰۱۹ و در تأسیسات برمن آلمان آغاز و نسخه نهایی هم در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی خواهد شد. مرسدس می‌خواهد EQ C قیمتی در محدوده یک GLS با تجهیزات معقول داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.