شاسی‌بلند چینی NIO EL7 از سال آینده راهی بازارهای اروپایی می‌شود

شاسی‌بلند چینی NIO EL7 از سال آینده راهی بازارهای اروپایی می‌شود

احتمال اینکه برخی از همراهان میدونی نام NIO و محصول جدید آن EL7 را نشنیده باشند بالاست. این شرکت چینی در زمینه طراحی و تولید خودروهای برقی فعالیت می‌کند و در واقع NIO را می‌توان یکی از پیشتازان کلاس خودروهای برقی در دنیا دانست.

این شرکت دارای حدود ۱۰۰۰ جایگاه تعویض باتری در چین بوده و کسب‌وکار خود در اروپا را نیز می‌خواهد گسترش دهد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت شاسی‌بلند برقی ES7 است که از سال آینده و با نام EL7 در قاره همیشه‌سبز عرضه خواهد شد. این قدبلند بدون آلایندگی اخیراً توسط کانال ویلزبوی بررسی شده است.

NIO EL7 یک خودروی خانوادگی و پنج‌نفره با طراحی بدنه محافظه‌کارانه و نسبتا به دور از هیجان است که البته در دنیای شاسی بلندهای متنوع هنوز هم خودرویی متمایز نشان می‌دهد. این محصول جدید از پلتفرم جدید NIO برای خودروهای برقی سود می‌برد هرچند برخی از قطعات کلیدی آن از مدل پیشین به عاریت گرفته شده‌اند. شما به آسانی می‌توانید شباهت‌های طراحی این خودرو با دیگر محصولات NIO را متوجه شوید. این موارد شامل چراغ‌های جلوی نازک و نوار LED بخش پشتی خواهند بود.

این شباهت‌ها در داخل کابین پررنگ‌تر می‌شوند جایی که طراحی خودروی موردبحث ما تقریباً مشابه سدان ET5 بوده و یک جفت نمایشگر برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی در نظر گرفته شده است. از جمله ویژگی‌های این محصول بدون آلایندگی می‌توان به صندلی‌های چرمی با عملکردهای سردکن و گرم‌کن و ماساژ و همچنین سیستم صوتی سطح بالا اشاره کرد. نیروبخش شاسی‌بلند چینی NIO EL7 دو پیشرانه برقی با حداکثر قدرت ۶۴۴ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر است. باتری سفارشی ۱۰۰ کیلووات ساعتی این محصول جدید شعاع حرکتی ۶۲۰ کیلومتری را ارائه خواهد کرد. قیمت EL7 در چین بین ۶۴ تا ۷۲ هزار دلار متغیر بوده ولی در آلمان با قیمت پایه حدود ۷۸۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.