شاسی‌بلند جدید هوندا UR-V مخصوص بازار چین

شاسی‌بلند جدید هوندا UR-V مخصوص بازار چین

ماه مارس گذشته هوندا نام UR-V را ثبت تجاری نمود و حالا تقریباً پس از ۸ ماه ما سرانجام می‌توانیم اولین نگاه را به محصول نهایی داشته باشیم.

از نظر ظاهری این شاسی‌بلند جدید بر پایه‌ی کانسپت D که سال پیش در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد ساخته شده و همان‌طوری که می‌توان دید شباهت‌های زیادی دارند.

طبق گفته‌های Chesi و PC Auto همچنین تفاوت‌های بسیار کمی بین شاسی‌بلند UR-V و Avancier وجود دارد. این خودرو اوایل امسال رونمایی شده است. این دو خودرو در بخش‌های کاپوت، جلوپنجره، چراغ‌ها، سپرها و چراغ‌های عقب بسیار به هم شبیه هستند.

علیرغم فاصله‌ی یکسان بین محورها در دو خودرو (۲۸۲۰ میلی‌متر)، از نظر اندازه شاسی‌بلند جدید UR-V کمی طویل‌تر از Avancier بوده (۹ میلی‌متر) و از نظر ارتفاع نیز ۱ میلی‌متر بلندتر است.

از نظر زمانی هر دو خودرو به‌صورت مجزا عرضه خواهند شد. Avancier همین ماه به بازار چین راه خواهد یافت درحالی‌که مشتریان بالقوه‌ی UR-V باید تا اوایل سال آینده منتظر باشند.

نیروبخش UR-V پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۷۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری است. این نیرو از طریق گیربکس ۹ سرعته ی اتوماتیک ZF به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.