شارژ رایگان برای خریداران مرسدس EQS در آمریکا

شارژ رایگان برای خریداران مرسدس EQS در آمریکا

مرسدس بنز و شرکت الکتریفای آمریکا توافق کردند تا اولین خریداران مرسدس بنز EQS بتوانند به مدت دو سال از امکان شارژ رایگان در ایستگاه‌های این شرکت در ایالات‌متحده استفاده کنند.

البته این اعتبار رایگان تنها برای ۳۰ دقیقه اول شارژ خواهد بود ولی باید درنظر داشت که یک EQS می‌تواند ظرف ۲۰ دقیقه از صفر به شارژ ۸۰ درصد برسد.

این سرویس به معنای دسترسی مالکان به شارژ رایگان در بیش از ۶۰۰ ایستگاه شارژ فوق‌سریع الکتریفای امریکا خواهد بود.

همکاری با شرکت الکتریفای آمریکا به معنی تضمین دسترسی راحت به شبکه‌ای ایستگاه‌های شارژ فوق‌سریع در سراسر کشور است. خریداران مرسدس باید ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنند که البته توسط سیستم اطلاعات و سرگرمی خود خودرو قابل ساخت است. اتصال مستقیم دو شاخه به شارژر همراه با تشخیص خودکار خودرو و اطلاعات کاربری آن خواهد بود و نیاز به کار دیگری نیست و به‌محض تکمیل شارژ می‌توانید خودروی خود را از شارژر جدا و به سفر ادامه دهید.

برای توسعه زیرساخت وسایل تمام الکتریکی، الکتریفای آمریکا متعهد به ایجاد ۲۶۰۰ ایستگاه در کمتر از ۳ سال بوده که در تمام کشور پراکنده‌اند. بنابراین هر مالکی قادر است در یک سفر به دور کشور بدون نگرانی، به تأمین انرژی خودروی خود بپردازد.

اولین نمونه‌های مرسدس EQS که پیش از این در بازار آلمان وارد شده‌اند، دارای یک موتور الکتریکی با قدرت ۳۲۹ اسب بخار می‌باشند و البته نسخه دو موتوره چهار چرخ محرک آن هم ۵۱۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. فروش این خودرو از پاییز در ایالات‌متحده آغاز می‌شود اما هنوز قیمت آن توسط مرسدس اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.