شاخ‌ به‌ شاخ سریع‌ ترین خودروهای خانوادگی جهان

شاخ‌به‌شاخ سریع‌ترین خودروهای خانوادگی جهان

همین چند سال پیش تنها سوپرکارها در کمتر از ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کردند و رسیدن به این شتاب برای هر نوع خودروی دیگری کاملاً غیرمعمول بود.

اما این روزها رسیدن سوپرکارها به شتاب کمتر از ۳ ثانیه امری معمول بوده و در عین حال سدان ها و استیشن‌های سنگین و حجیم رکورد شتاب حدود ۳ ثانیه‌ای را ثبت می‌کنند.

همان‌گونه که همه ما می‌دانیم تسلا مدل S P100D پادشاه شتاب‌گیری در کلاس خود بوده اما شکی وجود ندارد که کمپانی‌هایی چون مرسدس بنز، آئودی و ب‌ام‌و نیز سدان ها و استیشن‌های بسیار سریعی تولید می‌کنند.

خب به منظور آگاهی از این موضوع که کدام‌یک از این سه خودروساز آلمانی بهتر می‌توانند در برابر تسلا قد علم کنند، دست‌اندرکاران CarWow خودروهای مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S استیت، آئودی RS6 آوانت پرفورمنس و ب‌ام‌و M760Li xDrive را در مسابقات درگ ایستاده و در حال حرکت شرکت داده‌اند.

هر دو خودروی E63 و RS6 شباهت‌های زیادی دارند بنابراین برابری آن‌ها جای تعجبی ندارد. چیزی که شاید باعث شگفتی شود توانایی ب‌ام‌و در رقابت شدید با رقبای آلمانی علیرغم داشتن عنوان لوکس‌ترین مدل حاضر در مقایسه باشد. محصول ب‌ام‌و وزن بیشتری داشته و حتی یک مدل M کامل نیست.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.