شاخ‌به‌شاخ تسلا مدل X و جیپ تراک هاوک با چاشنی رکوردشکنی

شاخ‌به‌شاخ تسلا مدل X و جیپ تراک هاوک با چاشنی رکوردشکنی

همین چند وقت پیش بود که پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت به کار رفته در داج چلنجر و چارجر نقل محافل بود. اشتباه نکنید! این دو خودرو بسیار سریع بوده و بنابراین جیپ گرند چروکی تراک هاوک که از همین پیشرانه ۷۰۷ اسب بخاری سود می‌برد به‌طور مؤثرتری می‌تواند این نیروی عظیم را به هر چهار گوشه خودرو بفرستد. بله در سال ۲۰۱۸ هستیم و اوضاع کمی تغییر کرده است!

اگر به یاد داشته باشید چند هفته پیش شاهد درگ این شاسی‌بلند قلدر با مک لارن ۵۷۰S و کل‌کل کردن با این سوپر اسپورت بریتانیایی بودیم. اگرچه استارت این خودرو در ابتدا خوب بود اما اوضاع خیلی مناسب به پایان نرسید.

در هر حال شما می‌دانید که در این بحث چه خودروی بسیار خوب دیگری وجود دارد. هر خودرویی که نشان تسلا را داشته باشد قطعاً سریع خواهد بود؛ و در دنیای شاسی بلندها این تسلا مدل X P100D است که می‌درخشد.

خب اگرچه تراک هاوک می‌تواند در ۳.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۶ ثانیه و با سرعت ۱۸۶ کیلومتر در ساعت طی کند اما عملکرد تسلا دراین‌باره بهتر است. تمامی این اما و اگرها با برگزاری یک مسابقه درگ جذاب به پایان خواهد رسید بنابراین توصیه می‌کنیم ویدئوی پیش رو را تماشا بفرمایید تا با خودروی سریع‌تر این رویارویی و همچنین ثبت رکورد جهانی جدیدی آشنا شوید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.