سی و نهمین فستیوال سالانه بوگاتی با ادای احترام به اتوره بوگاتی برگزار شد

سی و نهمین فستیوال سالانه بوگاتی با ادای احترام به اتوره بوگاتی برگزار شد

مالکان و طرفداران محصولات بوگاتی در سی و نهمین فستیوال سالانه بوگاتی شرکت کردند تا سالروز تولد اتوره بوگاتی را جشن بگیرند. این رویداد سالانه که توسط گروه EBA برگزار می‌شود شاهد حضور ۵۶ محصول کلاسیک، ۲ دستگاه ویرون، ۱ دستگاه ویرون گرند اسپرت، ۱ دستگاه شیرون اسپرت و مدل کمیاب EB110 آمریکا بود. از جمله خودروهای کلاسیک حاضر در فستیوال بوگاتی می‌توان اسطوره‌هایی همچون تایپ ۱۳، تایپ ۳۵، تایپ ۴۴، تایپ ۴۹، تایپ ۵۷ و تایپ ۱۰۱ را نام برد. بسیاری از این خودروها تاریخچه‌ای قابل‌توجه در مسابقات دوران خود دارند. خود بوگاتی نیز با شیرون پور اسپرت و سوپر اسپرت در این رویداد حضور یافته بود.

این فستیوال با بازدید از آرامگاه دورلیشایم شروع شد یعنی جایی که اتوره بوگاتی در آنجا دفن شده است. اولین روز رانندگی شامل حضور در برخی از بهترین جاده‌های جهان بود و پس از آن رانندگان به خانه مولشایم بوگاتی رهسپار شدند. در روز دوم شرکت‌کنندگان در اطراف آلزاس و کوه‌های واسگز به رانندگی پرداختند. در سومین روز از فستیوال بوگاتی که در واقع آخرین روز آن بود اکثر محصولات کلاسیک و هایپرکارهای مدرن این خودروساز در معرض دید عموم قرار گرفتند. چند ساعت پس از نمایش این خودروها در مولشایم، محصولات خاص بوگاتی جلوی دید عموم رژه رفتند و پس از آن نیز داوران بهترین خودرو را انتخاب کردند. به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، نهایتاً جایزه این رویداد به بوگاتی تایپ ۵۷C کابریولت کورسیکا رسید. البته جوایز دیگری نیز بین شرکت‌کنندگان توزیع شد که شامل اعطای جایزه مؤسس بوگاتی به تایپ ۴۶ پتیت رویال بود.

کریستوف پیچون رئیس بوگاتی درباره این فستیوال می‌گوید:

زمانی که ما مولشایم را خانه بوگاتی می‌نامیم منظورمان از آن به معنای واقعی کلمه است. بله خودروها در اینجا به‌صورت دست‌ساز تولید می‌شوند اما ارتباط بسیار عمیق‌تری وجود دارد. بازدید از مولشایم برای علاقه‌مندان این برند شبیه دیدن مکان‌های با ارزش برای آن‌هاست چراکه فهم بسیار بهتری از مردی را ارائه می‌کند که این سفر را آغاز کرد و محصولاتی تاریخ‌ساز را معرفی نمود. ما با افتخار این میراث را ادامه خواهیم داد و با پشتیبانی از فستیوال بوگاتی و حفظ زادگاه بوگاتی در آلزاس این کار را انجام می‌دهیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.