سیویک تایپ R جدید، آخرین محصول درون‌سوز هوندا در اروپا

سیویک تایپ R جدید، آخرین محصول درون‌سوز هوندا در اروپا

نسل جدید هوندا سیویک تایپ R می‌تواند آخرین خودروی این برند در اروپا باشد که فقط از پیشرانه درون‌سوز استفاده می‌کند.

اگرچه هوندا فعلاً از نسخه نهایی و تولیدی سیویک جدید رونمایی نکرده اما تاکنون نسخه‌های پیش‌تولیدی زیادی در حال تست مشاهده شده‌اند. انتظار می‌رود این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

هوندا قبلاً به تولید خودروهای هیبریدی یا تمام الکتریکی از تمام محصولات خود در اروپا بین سال ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ متعهد شده و بنابراین سیویک تایپ R جدید آخرین محصول این برند در اروپا خواهد بود که فاقد قوای محرکه الکتریکی شده است.

فعلاً مشخصات دقیق سیویک تایپ R جدید تائید نشده اما برخی خبرگزاری‌ها گفته‌اند این خودرو از قوای محرکه هیبریدی و سیستم چهار چرخ محرک سود خواهد برد. این خبرها درست نقطه مقابل اخباری هستند که می‌گویند سیویک تایپ R به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی کنونی با برخی بهبودها مجهز خواهد بود.

پیشرانه کنونی تایپ R قدرت ۳۱۶ اسب بخاری داشته و از گیربکس ۶ سرعته دستی سود می‌برد. واضح است که مهندسان هوندا تغییراتی را در این پیشرانه اعمال خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که بهبودهای مربوط به سیستم چهار چرخ محرک چگونه خواهد بود اما نسل فعلی تایپ R فاقد هرگونه بدفرمانی ناشی از گشتاور زیاد بوده و قطعاً می‌تواند افزایش قدرت را تحمل کند.

تصاویر جاسوسی و رندرهای مجازی نشان داده‌اند نسل جدید سیویک تایپ R کمی طویل‌تر از نسل قبلی بوده و طراحی ساده‌تری خواهد داشت. با این وجود هنوز هم انتظار ورودی‌های هوای متعدد، قوس‌های چرخ بزرگ و بال عقب متمایز را داریم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.