سیتروئن C4 پیکاسو و گرند C4 پیکاسو سفارشی

سیتروئن C4 پیکاسو و گرند C4 پیکاسو سفارشی

سیتروئن و ریپ کورل تولید نسخه‌های سفارشی از مدل‌های C4 پیکاسو و گرند C4 پیکاسو را اعلام کردند. موفقیت C4 کاکتوس و اسپیس تورر باعث شده سیتروئن به فکر تولید چنین مدل‌هایی بیفتد.

مدل‌های ریپ کورل لیمیتد ادیشن جدید بر پایه تریم لایو ساخته شده‌اند و دارای صفحه‌نمایش پانورامیک ۱۲ اینچی با سیستم ناوبری کانکت سیتروئن، صفحه‌نمایش روی آینه و سیستم اضطراری و کمک‌راننده کانکت باکس کمپانی می‌باشند.

از دیگر ویژگی‌های جدید این خودروها می‌توان به برچسب‌های ویژه ریپ کورل در درب‌های جلو، رینگ‌های ۱۷ آلیاژی مشکی، جزئیات کرومی خاص در مدل C4 پیکاسو، پوشش مشکی آینه‌های جانبی و دستگیره درب‌ها و همچنین شیشه‌های جانبی و عقب تیره اشاره کرد.

کابین نیز با صندلی‌های لغزشی در ردیف دوم C4 پیکاسو، صندلی‌های خاکستری ویژه با لوگوی ریپ کورل، رنگ بژ داشبورد و پانل درب‌ها و همچنین کف‌پوش‌های خاص ارتقا یافته است.

مدل‌های تولید محدود ریپ کورل سیتروئن C4 پیکاسو و گرند C4 پیکاسو در ۵ رنگ بدنه عرضه می‌شوند. مدل C4 پیکاسو همچنین به‌صورت سفارشی با بدنه دو رنگ نیز در دسترس است.

پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربوی ۱۳۰ اسبی این خودرو به یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شود و البته یک پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی ۱۲۰ اسب بخاری با همان گیربکس‌ها نیز در دسترس است.

این خودروها را هم‌اکنون می‌توان با بهای ۲۷۵۰۰ یورویی برای مدل C4 پیکاسو و ۲۸۷۰۰ یورویی برای گرند C4 پیکاسو در فرانسه سفارش داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.