سیتروئن C1 مدل ۲۰۱۴

سیتروئن C1 مدل ۲۰۱۴ [ویدئو]

بعد از آمدن پژو ۱۰۸ حالا نوبت به برادر دوقلوی آن رسیده؛ البته برخلاف دوقلوها این دو شباهت ظاهری چندانی باهم ندارند . . . !

[jwplayer mediaid=”63205″]

سیتروئن C1 ازسال ۲۰۰۵ وارد بازار شد و نسل اول آن در ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ دو فیس لیفت مختصر را تجربه کرد. ولی حالا نوبت آمدن نسل دوم C1 است که بزودی بعنوان مدل ۲۰۱۴ راهی بازار شود. در این نسل ظاهر خودرو با آنکه دگرگون شده اما همچون گذشته هنوز هم خطوط منحنی و ملایم حرف اصلی را در آن می زنند.

خیلی زود به سراغ چراغ های جنجالی جلو برویم که صدای خیلی ها را درآورده؛ چراغ های دوتایی C1 ترکیب نوآورانه ای است ولی آیا بهتر از این نمی شد ؟ نه اینکه بگوییم زیبا نیست چراکه برای هر شخصی زیبایی مفهوم و معنای خاص خودش را دارد اما برخی ها معتقدند بازی طراحان سیتروئن با تناسب چراغ ها می تواند همان نتیجه ای را داشته باشد که قبلا نیسان آنرا در کراس اور جوک امتحان کرده بود.

C1 جدید وزنی ۸۴۰ کیلوگرمی دارد؛ همچنین طولی معادل ۳.۴۶ متر و عرضی برابر ۱.۶۲ متر داشته و شعاع گردش فرمانش به ۴.۸ متر می رسد. C1 همانند برادر دوقلوی اش در مدل های ۳ درب و ۵ درب تحویل مشتریان شده و در آینده ای نزدیک، مدل های روباز آن هم با نام C1 Airscape راهی بازار می شوند. هنوز جزییات کابین، مشخصات فنی و امکانات کامل C1 منتشر نشده است.

[jwplayer mediaid=”64898″]

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.