سیتروئن C الیزه مسابقه ای در فرانکفورت

سیتروئن C الیزه مسابقه ای در فرانکفورت

سیتروئن توانسته جواز لازم برای شرکت مدل C-Elysée را در مسابقات جهانی تورینگ کسب کند. خودرویی که شاهد رونمایی از آن در نمایشگاه فرانکفورت امسال خواهیم بود. با استفاده از فیبر کربن در اسپویلر جلو، تغییر هود برای تهویه مناسب موتور، چرخهای ۱۸ اینچ و رکابهای تجدید نظر شده، یاله بزرگ عقب و دیفیوزر برجسته، ترکیبی تهاجمی و قابل توجه به این خودرو بخشیده شده است.

در زیر درپوش موتور، یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو قرار گرفته است. نباید گول حجم و اندازه این موتور را خورد. زیرا قادر است ۳۸۰ اسب بخار نیرو و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۶ سرعته متوالی (sequential) به چرخهای جلو و از طریق یک دیفرانسیل با قفل مکانیکی خودکار منتقل می‌گردد.

این ماشین تنها ۱۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین می‌تواند عکس العمل های بسیار سریعی داشته باشد. با این حال هنوز نتایج فنی این خودرو منتشر نشده اند. در فصل ۲۰۱۴ مسابقات WTCC سباستین لوب به عنوان راننده اول تیم سیتروئن به ایفای نقش می‌پردازد. لوب راننده رکوردشکن و قهرمان فراموش نشدنی مسابقات رالی جهانی WRC است که از این سری از مسابقات انصراف داده و بازنشسته شده است.

************************************************************

بروز رسانی – فرانکفورت ۲۰۱۳: این خودروی مسابقه ای یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر دارد که به کمک گیربکس شش سرعته ترتیبی به محور جلویی منتقل می شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.