سیتروئن مای آمی باگی مفهومی با طراحی بامزه معرفی شد

سیتروئن مای آمی باگی مفهومی با طراحی بامزه معرفی شد

سیتروئن مای آمی باگی کانسپت جدیدترین عضو خانواده محصولات الکتریکی و عجیب این برند فرانسوی محسوب می‌شود. کانسپت یاد شده با توانایی حمل وسایل زیاد تأکید زیادی روی سفر کردن دارد.

ظاهراً این باگی در مقایسه با سایر نسخه‌های امی خشن‌تر بوده است. در بخش جلو نصب محافظ کوچکی برای چراغ‌ها را شاهد هستیم و در سقف نیز باربندی جدید با نوار نورانی و لاستیک زاپاس نصب شده است. همچنین قوس‌های چرخ کوچک نیز به زیبایی گلگیرها را احاطه کرده‌اند. رینگ‌های کوچک نیز به رنگ طلایی مات درآمده‌اند و جلوه دیگری به این کانسپت بامزه بخشیده‌اند.

مای آمی باگی کانسپت در نگاه اول فاقد درب به نظر می‌رسد اما این‌گونه نیست. بخش‌های زردرنگ به همراه بخش پایینی بدنه باز می‌شوند تا دسترسی راحت‌تری به کابین صورت گیرد. همچنین پرده‌های جداشدنی و شفاف نیز وجود دارند که اگرچه در تصاویر منتشر شده از این خودروی مفهومی دیده نمی‌شوند اما باعث حفظ سرنشینان از آب‌وهوای نامساعد می‌شوند.

سیتروئن در داخل کابین یک فضای ویژه برای حمل وسایل در نظر گرفته که شامل یک کیف نصب شده در بخش فرورفته غربیلک فرمان است. کیفی دیگر نیز زیر داشبورد دیده می‌شود. فضاهای ذخیره‌ای بیشتر را می‌توان روی درب‌ها دید و در بخش عقب نیز یک چمدان وجود دارد.

وقتی زمان شارژ این کوچولوی دوست‌داشتنی فرا برسد کابل مخفی شده در فریم درب سمت سرنشین از جای خود بیرون خواهد آمد.

سیتروئن می‌گوید مای آمی باگی کانسپت یک خودروی تفریحی برای آخر هفته‌ها بوده و ظاهراً روشی جالب برای خوش گذراندن محسوب می‌شود.

اگرچه هیچ نشانه‌ای از رغبت سیتروئن برای تولید این خودروی مفهومی وجود ندارد اما آمریکایی‌ها می‌توانند شانس راندن نسخه استاندارد آمی را داشته باشند. سرویس اشتراک خودرویی فری ۲ موو استلانتیس به دنبال ارائه این خودرو به عنوان گزینه اجاره بوده و واشنگتن اولین جایی است که می‌توان این خودرو را در اختیار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.