سوپرمینی میتسوبیشی کلت احیا می‌شود

سوپرمینی میتسوبیشی کلت احیا می‌شود

میتسوبیشی با پیوستن به اتحاد رنو-نیسان هم‌اکنون در حال احیای نام کلت در کلاس هاچبک‌های کلاس B می‌باشد.

اگر این خودرو چراغ سبز تولید را دریافت کند ظرف ۵ سال آینده وارد بازار خواهد شد. به منظور توجیه هزینه‌های تولید این خودرو باید فروش سالانه آن در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه باشد.

در حقیقت میتسوبیشی به حدی درباره کلت جدی است که مدیر فروش و بازاریابی این برند در نمایشگاه خودروی ژنو تأیید کرده شرکت در حال کار روی چنین خودرویی است. آقای کارتیر گفته است:

این سؤالی است که ما نیاز به پرسیدن آن داریم. زمانی که نام کلت را می‌بینیم باید از همخوانی آن با سبد محصولاتمان مطمئن شویم.

با این وجود نام کلت تنها یکی از سه انتخاب ممکن در زمان تولید یک سوپرمینی است اما با توجه به اینکه نام کلت آخرین بار در سال ۲۰۱۲ بکار رفت و پس از آن میراژ تولید شد بنابراین احتمال استفاده از این نام بسیار بالاست.

انتظار می‌رود زیرساخت این خودرو پلتفرم نسل جدید رنو کلیو که اواخر امسال عرضه خواهد شد باشد. به عنوان نتیجه هر دو خودرو دارای پلتفرمی مشترک با نیسان میکرا خواهند بود.

همچنین شایعاتی مبنی بر استفاده از این پلتفرم در برند داچیا نیز وجود دارد. گفته می‌شود اولین محصول استفاده کننده از این ساختار در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ در بازارهای آسیایی عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.