سوپرسدان برقی بیانکا ساخت زیرمجموعه‌ی چینی رنو رونمایی شد

سوپرسدان برقی بیانکا ساخت زیرمجموعه‌ی چینی رنو رونمایی شد

بیانکا (beyonca) استارت آپ تازه تأسیس چینی است که مرکز طراحی آن در آلمان و مرکز توسعه هوش مصنوعی‌اش در سنگاپور قرار دارد. سکان‌دار این شرکت تازه‌نفس سو ویمینگ رئیس اسبق فولکس‌واگن چین و مدیرعامل فعلی رنو چین است که چند روز پیش از اولین کانسپت شرکت رونمایی کرد. این مجموعه امیدوار است با ارائه ویژگی‌هایی که فراتر از انتظار سایر رقبا استانداردهای جدیدی را برای کلاس خودروهای الکتریکی فوق لوکس وضع کند.

سو ویمینگ مؤسس و رئیس بیانکا می‌گوید:

سدان GT اوپوس ۱ به واقع نشان دهنده عصاره شرکت ماست زیرا ما می‌خواهیم کلاس خودروهای الکتریکی، هوشمند و فوق لوکس را تعریف کنیم. نتیجه همکاری تیمی ما ترکیبی عالی از طراحی، صنعت، راحتی، اسپرت بودن و تجربه شگفت‌انگیز است.

این خودرو توسط دیرک فن براکسل مدیر طراحی اسبق اشکودا و بنتلی طراحی شده و از برخی ویژگی‌های خاص سود می‌برد. برای مثال می‌توان به حسگرهایی اشاره کرد که فشارخون راننده را بررسی می‌کنند و در صورت نیاز به کمک‌های اضطراری هشداری را صادر خواهند کرد. اگر این اتفاق رخ دهد خودرو سرعت خود را کم خواهد کرد تا در لاین اضطراری توقف کند. سپس دسترسی به دکتری میسر خواهد شد که می‌تواند راننده را ویزیت کند و دستورات لازم را صادر نماید. این تنها یکی از ویژگی‌های هوشمند خودرویی است که به نظر شرکت بسیار بااهمیت جلوه می‌کند.

ویمینگ می‌افزاید:

بخش هوشمند خودرو در تعریف این کلاس بسیار مهم است. فلسفه ما ارائه تکنولوژی‌های هدفمند است هرچند خود تکنولوژی نباید یک هدف باشد. ما می‌خواهیم تکنولوژی‌های پیشرفته و یکپارچه را ارائه کنیم و از سواری عملکردی به روش رانندگی سناریویی برسیم. بیانکا محصولات مخصوصی برای کاربران ارائه خواهد کرد که تجربه کاربری فوق لوکس دارند و کاربران می‌توانند از ارزش واقعی سرویس‌های داخل خودرو و ورای آن لذت ببرند.

بیانکا همچنین قول می‌دهد محصولاتش سطح بالایی از اتوماسیون را ارائه خواهند کرد. عملکرد رانندگی خودکار برای مثال به پارک خودرو کمک خواهد کرد. شایان ذکر است نسخه تولیدی GT اوپوس ۱ از باتری ۱۳۰ کیلووات ساعتی و معماری ۸۰۰ ولتی برای شارژ سریع استفاده خواهد کرد. این کمپانی از حمایت‌های رنو و دانگ فنگ برخوردار است و انتظار می‌رود تولید GT اوپوس ۱ از سال ۲۰۲۳ شروع شده و اولین نمونه‌ها از سال بعدی به دست مشتریان برسند. قیمت تخمینی خودروی موردبحث حدود ۱۳۷ هزار دلار خواهد بود. نسخه تولیدی بیانکا GT اوپوس ۱ قرار است در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۳ معرفی شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.