سود هنگفت بوگاتی شیرون برای خریداران!

سود هنگفت بوگاتی شیرون برای خریداران!

با کارکرد حدود ۲ هزار کیلومتری، این بوگاتی شیرون به ندرت مورد استفاده قرار گرفته و ظاهراً ارزشمندتر از آن چیزی است که تصورش را می‌کردیم!

اولین بار چند هفته پیش بود که خبرهایی درباره این خودرو منتشر شد اگرچه که انتظار داشتیم بهای این خودرو به فراتر از ۳.۲ میلیون دلار برسد اما هنوز رقم نهایی مشخص نشده است.

هم‌اکنون یک نمایندگی ویژه سوپراسپورت‌ها می‌گوید که مالک این خودرو سودی حدود ۱.۳ میلیون دلاری به جیب می‌زند. در این مواقع است که می‌توان ارزش خرید و سرمایه‌گذاری سودآور در خودروهای تولید محدود و سوپر اسپورت را دید.

خب اگرچه اولین بار قیمت شیرون به ۳.۳۲ میلیون دلار رسید، هم‌اکنون ارزش این سوپرکار استثنایی به رقم گزاف ۴.۷۸ میلیون دلاری رسیده است که افزایش ۱.۴۶ میلیون دلاری را نشان می‌دهد. این سود فوق‌العاده پس از کارکرد ۲۱۴۰ کیلومتری شیرون حاصل شده است.

مدیر نمایندگی Romans International می‌گوید:

اگرچه فروش بوگاتی شیرون هنوز تمام نشده اما اگر امروز سفارش خود را به کمپانی بدهید، باید حداقل سه یا چهار سال صبر کنید تا خودرو ساخته و تحویل شود بنابراین ما این شانس را به خریدار بالقوه می‌دهیم که در سریع‌ترین زمان ممکن پشت فرمان شیرون بنشیند. البته که این مبلغی گزاف برای شیرون است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.