سوارکار سیاه پوش هوندا NM4 Vultus

سوارکار سیاه پوش هوندا NM4 Vultus

موتورسیکلت هوندا NM4 Vultus مدل ۲۰۱۴ کاملاً مشابه با یک موتورسیکلت تخیلی و کانسپت به نظر می‌رسد. موتورسیکلت هوندا با الهام از یک انیمیشن ژاپنی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که ما با یک کروزر اسپرت روبروییم که شباهت به وسایل مورد استفاده بتمن یا هواپیماهای ضد رادار بمب افکن استیلت دارد.

فاصله بین دو محور طولانی و زاویه فرمان در کنار صندلی انفرادی با پشتی بلند تاشو و ارتفاع کم زین و سایر امکانات ارگونومیک، می‌تواند سفر لذت بخشی را در مسافرت‌های طولانی به همراه آورد. در عین حال، مرکز ثقل پایین و استفاده از مواد سبک وزن برای کاهش وزن کلی موتورسیکلت (۲۴۵ کیلوگرم) هم می‌تواند کارایی و دینامیک مناسبی را برای آن به ارمغان آورد.

موتور دو سیلندر این شبح سیاه رنگ، ۷۵۴ cc حجم داشته و همان موتور مورد استفاده در سایر مدل‌های هوندا NC می‌باشد. این پیشرانه ۸ سوپاپه آب خنک، ۵۴ اسب بخار نیرو در دور ۶۲۵۰ و ۶۸ نیوتن متر گشتاور در دور ۴۷۵۰ تولید می‌کند.

سیستم انتقال نیرو توسط گیربکس شش سرعته و یک کلاچ دوگانه و تعویض اتوماتیک یا دستی دنده به سبک بازی‌های کامپیوتری به چرخ ۱۷ اینچی آلومینیومی ده پره با تایر ۲۰۰/۵۰ ZR17M/C عقب صورت می‌گیرد. در حالی که چرخ جلو ۱۸ اینچی و تایر آن در اندازه ۱۲۰/۷۰ ZR18M/C می‌باشد. ترمز ضد قفل ABS دو کاناله نیز به‌صورت استاندارد روی این موتور سیکلت قرار داده شده است.

هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق هوندا NM4 Vultus مشخص نشده است اما به نظر می رسد، از همین حالا مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.