سه سامورایی ؛ کل کل ژاپنی ها در پیست

سه سامورایی ؛ کل کل ژاپنی ها در پیست [ویدئو]

ژاپنی ها با معرفی ۳ خودروی مسابقه ای جدید کل کل برندهای برتر دنیا را به پیست مسابقه  کشاندند . این سه سامورایی در مسابقات GT500 کولاک خواهند کرد .

به استثنای بخش موتور ، هر سه خودرو براساس قوانین فنی مسابقات DTM شکل گرفته اند . اولین حضور این سه ، در دور پنجم مسابقات Super GT در Suzuka  ژاپن خواهد بود .

 Nissan GT-R Nismo GT500 : نیسان با معرفی این خودرو برای سایر خودروهای دسته GT500 خط و نشان کشید . همانطور که از نام و قیافه اش پیداست برپایه ی نیسان GT-R شکل گرفته است . نیسان مشخصات ابرخودروی مسابقه ایش را در اول دسامبر در پیست Fuji Speedway در طول فستیوال Nismo منتشر خواهد کرد . همانطور که قبلا در خبرها داشتیم این گودزیلا شتاب فوق العاده ای خواهد داشت .

Honda NSX Concept-GT  : مبارز هوندا ، براساس کانسپت NSX شکل گرفته است . و در ساخت آن قوانین سال ۲۰۱۴ فدراسیون اتومبیلرانی ژاپن در کلاس GT500 رعایت شده است . پیشرانه ی هیبرید NSX GT از یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربوشارژر که در وسط نصب شده است ، بهره می برد . اطلاعات فنی این مدل هم تاکنون منتشر نشده است . اما  در تصاویر کیت بدنه ی ویژه ، کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و لاستیک های Bridgestone Potenza آن خودنمایی می کند .

Lexus LF-CC racer  : قهرمان لکسوس بر اساس کانسپت LF-CC شکل گرفته تا  جایگزین مدل مسابقه ای  SC 430  شود .

مدل استاندارد LF-CC در سال ۲۰۱۵ و به احتمال فراوان در دو کلاس کوپه و کانورتیبل وارد بازار خواهد شد . گزارش ها نشان می دهد  پلت فرم  دیفرانسیل عقب این خودروی مسابقه ای از دو مدل خیابانی IS و GS الگو برداری شده ، بطوریکه فاصله ی دو چرخ آن بلندتر از مدل GS و فاصله ی دو محور آن کوتاه تر از مدل IS است . احتمال استفاده از پیشرانه ی بهبود یافته ی هیبریدی GS 350h در این خودرو وجود دارد .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.