سما ۲۰۱۳: معرفی فیس لیفت هوندا سیویک کوپه

سما ۲۰۱۳: معرفی فیس لیفت هوندا سیویک کوپه

هوندا به طور رسمی از نسخه های مختلف سیویک کوپه ۲۰۱۴ در نمایشگاه SEMA 2013 رونمایی کرد .

به دنبال فیس لیفت نسخه ی سدان سیویک ، هوندا تصمیم گرفت تا  کلاس کوپه را هم زیر تیخ ببرد . از مهمترین تغییرات ظاهری مدل پایه Civic Coupe  می توان به اصلاح طراحی هود و تغییر در طرح جلو پنجره اشاره کرد . همچنین  شاهد تغییرات در گلگیرهای جلو ، آینه ها و بروزرسانی چراغ های جلو و عقب هستیم . اما در نسخه ی si علاوه بر این تغییرات سپر جلو اندکی تغیییرات داشته  و به نمای عقب آن یک دیفیوزر و اسپویلر اضافه شده است . این نسخه از رینگ های ۱۸ اینچی آلیاژی بهره می برد .

مشخصات فنی این نسخه ها به تفصیل منتشر نشده است . نسخه ی  Si Coupe ، از موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۲۰۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵  نیوتن متر بهره می برد .

Honda Performance Development ، دو نسخه رونمایی کرد که به مراتب از مدل های استاندارد شرکت جذاب تر بودند . کانسپت   Civic Street Performance  که براساس مدل ۲۰۱۴ ( معرفی شده در بالا ) شکل گرفته ، یک نسخه ی خیابنی با عملکرد مسابقه ای است . موتور مسابقه ای  K24Z7 در زیر هود آن جا خوش کرده است . سیستم تعلیق برگشت پذیر ، کمک فنرهای HPD و آنتی رول های ۲۵.۴ میلی متری در عقب از دیگر اجزای نصب شده برروی این نسخه است .

از این ون با ۱۰۲۹ اسب بخارقدرت به راحتی نمی توان گذشت . پس از پیوند توربو شارژر های دوقلو Turbonetics ، پیستون های Arias ، انژکتورهای  Deatschwerks و پمپ سوخت های  Magnafuel به موتور این ماشین ، چنین هیولایی پدید آمده است . فضای داخل خودرو با صندلی های چرم و نمایش دهنده ی دیجیتالی در پشت فرمان  ، تزیین شده است .

دست پخت دوم HPD  به یک سوپرشارژر ساتریفیوژی ، یک اینترکولر و انژکتورهایی با جریان برگتر مجهز شده است . علاوه برا این تغیییرات ، ECU خودرو نیز بروزرسانی شده است تا ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۱ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند .

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.