سما ۲۰۱۳: خودنمایی گلف های فولکس

سما ۲۰۱۳: خودنمایی گلف های فولکس

غرفه بزرگترین خودروساز اروپا با عرضه مدلهای محدودش، احتمالا جوی کم هیجان و سرد داشته! شاید به همین دلیل بوده که گلف های موجود در غرفه فولکس ، باید جور کم کاری بقیه را بکشند!

Forge Motorsports Mk1 Vw Golf

یکی از این گلف ها همین خودروست؛ یک مدل مسابقه ای از MK1 یا نسل اول که مختص شرکت در Group B مسابقات رالی ساخته شده اما جالبتر آنکه تا به امروز در هیچ مسابقه ای حضور نداشته! پیشرانه توربو ۲ لیتری این هاچبک بیش از ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد که البته اگر فشار را ۱.۰ به ۱.۸ بار برسانید قدرتش از مرز ۵۰۰ اسب هم می گذرد. این گلف مدل ۱۹۸۲ مجهز به گیربکس ۶ سرعته و سیستم ضدلغزش دیفرانسیل عقب است. می گویند فورج موتوراسپرت علاقه زیادی دارد تا این هاچبک آتشی را درسال ۲۰۱۴ راهی مسابقات Hill Climb کند.

FMS Automotive VW Jetta SE

اولین جتای FMS که برپایه نسل ششم جتا ساخته شده؛ بیشتر از آنکه یک مدل کاملا تغییر یافته باشد، یادی است از مدلهای Helios Special Edition که سال ۱۹۸۹ میلادی برای جتای GLi عرضه شد. حتی رنگ مشکی/سیاه بکار رفته روی بدنه این خودرو هم مشابه مدل ۲۴ سال پیش آن است. زیر کاپوت این جتا، پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ فولکس جاخوش کرده.

FMS Automotive VW Jetta

تیونر FMS بر روی پیشرانه ۲.۰ لیتری دومین جتای حاضر در نمایشگاه، کیت توربوی Stage+3 نصب کرده که با قدرت ۴۲۵ اسبی اش بیش از ۲ برابر مدلهای استاندارد جتا قدرت دارد. تعلیق H&R ، کیت ترمز برمبو و رینگهای ۱۹ اینچی TSW با تایرهای Nitto ازجمله مهم ترین مشخصه های این سدان آلمانی است. فراموش نکنید که جلوپنجره آن از جتای هیبریدی و رکاب های جانبی نیز از گلف R قرض گرفته شده اند.

H&R 2015 Golf concept

کمپانی H&R برای تبلیغ سیستم های جدید تعلیق خود توانست نظر موافق فولکس را برای تیون نسل هفتم گلف جلب کند. آنها روی این این گلف تعلیق Street Performance نصب کرده اند که حدود ۴ سانتیمتر در محور جلو و ۴.۵ سانتیمتر در محور عقب از ارتفاع خودرو کاسته است. همچنین این گلف مجهز به کیت ترمز برمبو، رینگهای ۱۹ اینچی Rotiform و تایرهای ۲۲۵/۳۵ از مدل Pilot Super Sport ساخت میشلین است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.