سلام نسل جدید مرسدس E کلاس کابریولت به بازار آلمان

سلام نسل جدید مرسدس E کلاس کابریولت به بازار آلمان

مرسدس بنز با عرضه نسخه کابریولت نسل جدید E کلاس در بازار آلمان اعضای خانواده این خودروی محبوب را تکمیل کرده است.

نسل جدید E کلاس کابریولت در مدل E200 بهای آغازین ۵۴۲۲۸ یورویی (۶۰۶۴۱ دلار) داشته و از پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

این خودرو که از ماه سپتامبر وارد نمایندگی‌ها می‌شود علاوه بر نسخه E200 در مدل‌های E300، E400 4Matic، E220d و E350d 4Matic عرضه می‌شود.

برخی از ویژگی‌های فنی برجسته این خودرو عبارت‌اند از کاکپیت عریض، سیستم‌های کمک‌راننده وسیع، همگام‌سازی با گوشی هوشمند و شارژر بی‌سیم، سیستم تعلیق با کنترل بادی و…

مصرف‌کنندگان می‌توانند از بین رنگ‌های قهوه‌ای تیره، آبی تیره، قرمز و یا مشکی یکی را برای سقف نرم فابریک انتخاب کنند و همچنین می‌توانند سیستم الکتریکی ایرکپ و سیستم گرمابخش ایر اسکارف را از بین لیست آپشن ها برگزینند.

اما برای بزرگداشت تولد ۲۵ سالگی E کلاس کابریولت، نسخه‌ی گرامی داشت ۲۵ سالگی آن نیز عرضه شده است. این خودروی سفارشی را می‌توان به رنگ‌های قرمز یا نقره‌ای ویژه که با سقف نرم قرمز تیره ترکیب شده سفارش داد و همچنین از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی لذت برد.

از تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به صندلی‌های چرم ناپا، مجیک ویژن کنترل، ایر اسکارف، ایرکپ و… اشاره کرد که همه‌ی آن‌ها بدون هزینه‌ای اضافی در خودرو وجود دارند. نشان‌های سالگرد ۲۵ سالگی در کنسول مرکزی و کناره‌ها باعث تمایز بیشتر این خودرو از مدل‌های استاندارد می‌شود.

بسته به مدل انتخابی، این نسخه مخصوص باعث اضافه پرداخت ۱۱۳۰۵ یا ۱۲۱۳۸ یورویی نسبت به قیمت مدل استاندارد E کلاس کابریولت می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.