سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری فیات-کرایسلر روی جیپ

سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری فیات-کرایسلر روی جیپ

علیرغم خبرهای ضدونقیض چند وقت اخیر، فیات-کرایسلر تأیید کرد که در حال کار روی پیکاپ تراک جیپ، واگونیر جدید و گرند واگونیر است.

این شرکت اعلام کرده که سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری را برای تجهیز و مدرن سازی تأسیسات مونتاژ Warren میشیگان برای تولید جیپ واگونیر و گرند واگونیر و همچنین تجهیز مجموعه مونتاژ اوهایو تولدو برای ساخت پیکاپ انجام می‌دهد.

به عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری، فیات-کرایسلر ۲۰۰۰ شغل جدید در آمریکا ایجاد خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۰ سه مدل را معرفی خواهد نمود.

سرجیو مارکیونه مدیرعامل شرکت گفته است:

تغییر خط‌مشی صنعت خودرو این مرحله از دگرگونی ما را تکمیل می‌کند و ما باید به تمایل مشتری‌ها به شاسی بلندها و تراک ها پاسخ دهیم و به تقویت تأسیسات تولید این نوع خودروها در آمریکا ادامه می‌دهیم. این تغییرات ظرفیت تولید ما در این سگمنت های کلیدی را گسترش خواهند داد و ما را قادر خواهند ساخت تا به تقاضای رو به رشد در آمریکا پاسخ دهیم اما مورد مهم‌تر این است که صادرات خودروهای میدسایز و بزرگ‌تر خود را بازارهای جهانی را نیز باید افزایش دهیم.

اگرچه که این شرکت هنوز مشخصات مربوط به پیکاپ جدید جیپ را تأیید نکرده اما ما می‌دانیم که این خودرو بر پایه‌ی نسل آینده‌ی رانگلر ساخته خواهد شد و از اواخر سال ۲۰۱۸ وارد مدار تولید خواهد شد؛ اما جیپ واگونیر و گرند واگونیر از پلتفرم نسل بعدی گرند چروکی استفاده خواهند کرد و به جنگ رقبایی از رنجروور خواهند رفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.