سرمایه‌گذاری سنگین جنرال موتورز برای تولید کادیلاک لیریک

سرمایه‌گذاری سنگین جنرال موتورز برای تولید کادیلاک لیریک

جنرال موتورز برنامه‌های خود برای سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد دلاری روی خط تولید اسپرینگ هیل در تنسی را اعلام کرد.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت این خودروساز از سرمایه یاد شده برای تولید کادیلاک لیریک در این کارخانه استفاده خواهد کرد. کراس اوور الکتریکی کادیلاک به همراه مدل‌های XT5 و XT6 تولید خواهد شد و جنرال موتورز نیز گفته کارخانه یاد شده سومین کارخانه محصولات الکتریکی‌اش در کنار کارخانه اوریون و فاکتوری زیرو خواهد بود.

جنرال موتورز اشاره‌ای به زمان تولید لیریک نداشته اما گفته که بازسازی کارخانه اسپرینگ هیل فورا شروع خواهد شد. به عنوان بخشی از این سرمایه‌گذاری، بخش‌های رنگ‌آمیزی و بدنه کاملاً گسترش خواهند یافت و خط تولید اصلی نیز به‌صورت جدی ارتقا خواهد یافت و از ربات‌ها و ابزار جدید سود خواهد برد.

اگرچه کار تولید لیریک در این کارخانه صورت خواهد گرفت اما اسپرینگ هیل باید با تولید جی ام سی آکادیا خداحافظی کند. نسل بعدی این خودرو در کارخانه تاون شیپ تولید خواهد شد کارخانه‌ای که در حال حاضر مشغول مونتاژ بیوک انکلیو و شورولت تراورس است. به منظور تسهیل این تصمیمات، جنرال موتورز در حال سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری در کارخانه میشیگان است.

جنرال موتورز همچنین سرمایه‌گذاری ۳۲ میلیون دلاری را در تأسیسات فلینت اعلام کرده است. این کارخانه برای تولید نسخه‌های هوی دیوتی شورولت سیلورادو و جی ام سی سیرا آماده می‌شود. یکی از سه غول خودروسازی آمریکا همچنین مبلغ ۳.۵ میلیون دلار را برای ارتقای کارخانه اوریون و ۱۷ میلیون دلار را نیز برای افزایش تولید گیربکس‌های ۱۰ سرعته اتوماتیک کنار گذاشته است.

ماری بارا مدیرعامل این کمپانی گفته است:

این سرمایه‌گذاری‌ها نشان دهنده موفقیت محصولات ما و دید ما به آینده‌ای تمام الکتریکی است. ما به سرمایه‌گذاری در آمریکا و روی کارکنان و جامعه خود متعهد هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.