سرعت و شتاب قابل‌توجه تسلا مدل Y

سرعت و شتاب قابل‌توجه تسلا مدل Y

اندکی پس از شروع تحویل تسلا مدل Y به مشتریان، کانال یوتیوب درگ تایمز اقدام به تست سرعت و شتاب نسخه پرچم‌دار پرفورمنس این کراس اوور الکتریکی کرده است.

مالک این خودرو قبلاً به مدت چهار سال یک دستگاه تسلا مدل S P100D را نیز در اختیار داشته است. همان‌گونه که تصور می‌کنید، شاسی‌بلند جدید این کمپانی پرفورمنس مشابه سدان پرچم‌دار تسلا را ندارد اما هرگز خودروی کندی نیست.

نیروبخش مدل Y پرفورمنس یک جفت پیشرانه الکتریکی بوده و طبق گفته تسلا، این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای دارد. البته زمان تست این خودرو زمان ۳.۴ ثانیه‌ای هم ثبت شده است. یکی از تست کنندگان می‌گوید این خودرو به خوبی تسلا مدل ۳ پرفورمنس از زمین کنده نمی‌شود اما هرچه سرعتش بالاتر می‌رود قوی‌تر حس می‌شود.

بهترین زمان ثبت شده برای مسافت ۴۰۰ متر هم ۱۱.۹ ثانیه و سرعت ۱۸۶ کیلومتر در ساعت بوده است که تقریباً برابر با مدل ۳ پرفورمنس می‌باشد. تسلا می‌گوید حداکثر سرعت مدل Y پرفورمنس برابر با ۲۴۱ کیلومتر در ساعت است و تست کنندگان این خودرو نیز توانسته‌اند سرعت ۲۳۸ کیلومتر در ساعت را ثبت کنند.

این خودرو تنها در خط مستقیم توانایی‌های خود را به رخ نمی‌کشد زیرا تسلا اندکی قبل از شروع تحویل مدل Y به مشتریان اعلام کرد برد خودرو از ۴۵۰ به ۵۰۷ کیلومتر افزایش یافته است که همان محدوده حرکتی نسخه برد بلند مدل Y می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.