سرعت و شتاب دیوانه کننده فراری F8 تریبوتو

سرعت و شتاب دیوانه کننده فراری F8 تریبوتو

اگر فردی از شما بپرسید فراری F8 تریبوتو چه خودرویی است، راحت‌ترین و سریع‌ترین پاسخ می‌تواند اشاره به فرزند بودن ۴۸۸ GTB باشد؛ اما اگر با ماشین بازهایی که واقعاً خواهان کسب اطلاعات بیشتر درباره این خودرو هستید صحبت کنید، جزئیات بسیار جالبی را به اشتراک خواهید گذاشت.

اول اینکه قدرت این خودرو بیش‌تر از ۴۸۸ GTB فیس لیفت شده است. زیر کاپوت این سوپرکار ایتالیایی پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر قرار گرفته که ۵۰ اسب بخار و ۱۰ نیوتون متر بیشتر از GTB می‌باشد. این قدرت به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای ترجمه شده و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت خودرو نیز تنها در ۷.۸ ثانیه ثبت می‌شود.

همه‌ی این مشخصات روی کاغذ شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند اما وضعیت خودرو از پشت فرمان چگونه خواهد بود؟ جدیدترین ویدئوی منتشر شده توسط PDriveTV ما را به پشت فرمان این خودرو در سیدنی موتور اسپورت پارک می‌برد. این کلیپ در زمان معرفی F8 تریبوتو در استرالیا گردآوری شده و شامل شتاب گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت با لانچ کنترل فعال می‌باشد.

متأسفانه ما فاقد ابزار مناسب برای تائید شتاب گیری فراری هستیم اما سرعت گرفتن خودرو فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد. همچنین یکی از نویسندگان Motor1 پس از تست این خودرو گفته است:

جاده‌های کوهستانی موج‌دار و نه چندان هموار جنوب ایتالیا توانایی سورپرایز کننده سیستم تعلیق F8 در هماهنگی با جاده و ایجاد چسبندگی زیاد را نشان می‌دهد. فرمان خودرو سریع و سبک بوده و میدونی ترمز نیز عملکرد قدرتمندی دارد. کل خودرو در زمانی که گیربکس دوکلاچه همانند یک سلاح بی‌رحم دنده عوض می‌کند خطی و تخت باقی می‌ماند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.