سرجیو، یک فراری دل‌پذیر و منحصر به فرد!

سرجیو، یک فراری دل‌پذیر و منحصر به فرد!

فراری سرجیو یکی از کمیاب‌ترین خودروهای روی زمین بوده و اخیراً یک یوتیوبر با نام MrJWW فرصت راندن آن را پیدا کرده است.

تنها ۶ دستگاه از فراری سرجیو تولید شده و سه دستگاه از آن‌ها در آمریکا، یک دستگاه در ژاپن و دو نمونه‌ی دیگر هم در اروپا تردد می‌کنند. سرجیویی که مشاهده می‌کنید یکی از دو نمونه‌ی حاضر در قاره اروپا بوده و مالک آن کارلینک اینترنشنال است. اگر مالک تصمیم به فروش سرجیو بگیرد حداقل ۴ میلیون دلار قیمت آن خواهد بود.

زیرساخت فراری سرجیو همان معماری بکار رفته در ۴۵۸ اسپایدر می‌باشد. البته نیروبخش این خودرو نسخه‌ی قوی‌تر پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری تنفس طبیعی فراری ۴۵۸ اسپچیاله است که حداقل قدرت ۵۹۷ اسب بخاری دارد. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۳ ثانیه‌ای داشته و بنابراین جزو سوپر اسپورت های توانای دنیا می‌باشد.

فراری این خودرو را به خاطر ادای احترام به سرجیو پینین فارینای فقید که یک سال پیش از رونمایی این خودرو به عنوان کانسپت در سال ۲۰۱۳ فوت شود تولید کرده است. این خودرو چنان بازخورد مثبتی به دست آورد که فراری مجبور به تولیدش شد. شکی وجود ندارد که اگر فراری به میزان خاص و ارزشمند بودن این خودرو اهمیت چندانی نمی‌داد می‌توانست تعداد بیشتری از آن را بسازد اما فراری همواره سیاست‌های خاص خودش را داشته است.

قطعاً خرید فراری سرجیو یک سرمایه‌گذاری استثنایی بوده و بهای آن در سال‌های آتی افزایش قابل‌توجهی خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.