سربلندی تسلا مدل ۳ در تست گوزن

تسلا مدل ۳

تست مشهور گوزن که چند سالی است توجهات را به خود جلب کرده شبیه‌ساز آن چیزی است که خودرو در صورت روبرو شدن با یک مانع در جاده نشان خواهد داد. در صورتی که خودرو توانایی‌های بالایی داشته باشد خواهد توانست با مانورهای سریع آن مانع را پشت سر بگذارد و سریعاً به لاین حرکتی بازگردد.

تسلا مدل ۳ نه تنها این تست را پشت سر گذاشته بلکه امتیازات بالایی نیز کسب کرده است. به لطف ابعاد و تناسبات طراحی هوشمندانه و نصب باتری‌های سنگین در کف خودرو و بین دو اکسل، این سدان آمریکایی روی خودروهای الکتریکی در تست گوزن را سفید کرده است.

در تستی که Km77 در مسیری بسته و ایمن انجام داده، تسلا مدل ۳ رانندگان را تحت تأثیر قرار داده و آن‌ها از پاسخ‌های سریع خودرو تعریف کرده‌اند. لاستیک‌های میشلین این خودرو نیز چسبندگی بالایی داشته و پس از پایان تست‌های گوزن و اسلالوم نشانی از استهلاک بالای آن وجود ندارد.

این نتایج یک سال پس از آن به دست می‌آیند که NHTSA تلاش داشت در تست‌های رسمی خود تسلا مدل X را چپ کند. شاسی‌بلند الکتریکی تسلا نیز اگرچه چند ثانیه‌ای به هوا بلند شده بود اما توانست تست‌ها پشت سر بگذارد و چپ نکند. نیازی به گفتن نیست که این خودرو هم مشابه تسلا مدل ۳ توانست ۵ ستاره‌ی ایمنی را کسب کند. جدیدترین محصول تسلا جزو ایمن‌ترین خودروهای کلاس خود است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.