سرانجام تسلا مدل ۳ در شوروم‌ها حضور یافت!

سرانجام تسلا مدل ۳ در شوروم‌ها حضور یافت!

سرانجام تسلا مدل ۳ وارد شوروم ها شد اما تنها هدف از حضور آن در نمایندگی‌ها برای نمایش می‌باشد و هنوز تست درایوی در نظر گرفته نشده است.

این امر به خریداران بالقوه اجازه می‌دهد تا خودرو را پیش از خریدن آن ببینند (چیزی غریب که در اکثریت قریب به اتفاق نمایندگی‌های داخلی اصلاً محلی از اعراب نداشته و البته خریداران داخلی نیز یک خودرو را تنها از روی کاتالوگ می‌خرند!).

مرکوری نیوز گزارش داده که برای اولین بار عموم مردم می‌توانند تسلا مدل ۳ را دیده و حتی داخل آن بنشینند.

این سایت خبری همچنین گفته که تسلا رویدادی شخصی در شب گذشته برگزار کرده و تنها مالکان کنونی تسلا مجاز به شرکت در آن بوده‌اند. این مالکان نیز برای اولین توانسته‌اند مدل ۳ را بررسی نمایند.

اما از اواخر روز جاری دو مرکز خرید دیگر در لس‌آنجلس نیز به‌صورت عمومی اقدام به نمایش این خودرو می‌کنند.

یک سخنگوی تسلا گفته که تقریباً مدل‌های ۳ در سراسر آمریکا به شوروم ها خواهند رسید هرچند هنوز چارچوب زمانی برای انجام این کار اعلام نشده است.

مرکوری نیوز در ادامه گفته که شوروم مرکز خرید استنفورد نمونه‌ای از تسلا ۳ را به نمایش گذاشته که از نوع پریمیوم ۵۰ هزار دلاری بوده و در آن شاهد باتری با برد بیشتر هستیم که در مقایسه با برد ۳۳۸ کیلومتری مدل پایه محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری دارد.

به نظر می‌رسد تسلا درصدد است مدل ۳ را ابتدا در مراکزی به نمایش بگذارد که علاقه زیادی برای آن‌ها وجود دارد. تسلا گفته در آینده این خودرو برای تست درایو نیز موجود خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.