سدان جدید H6، یکی از زیباترین محصولات تاریخ هونگچی

سدان جدید H6، یکی از زیباترین محصولات تاریخ هونگچی

هونگچی پس از معرفی سدان‌های جدید H5 و H9، در آستانهٔ معرفی سدان جدید دیگری بنام H6 قرار دارد. این خودرو قرار است رسماً در نمایشگاه گوانگژو در ماه نوامبر رونمایی شود اما حالا چند تصویر غیررسمی از آن منتشر شده است. H6 در جلو به لطف چراغ‌های باریک و زاویه‌داری که به یک جلوپنجرهٔ بزرگ مستطیلی متصل شده‌اند، ظاهری آشنایی داشته و فوراً به‌عنوان یک هونگچی قابل‌تشخیص است.

تریم کرومی در طرفین مه شکن‌های روی سپر و همین‌طور نشان کرومی و قرمز بزرگی که مثل دیگر محصولات هونگچی به‌صورت عمودی که از روی کاپوت تا میانهٔ جلوپنجره کشیده شده است هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه نمای جلویی این سدان جدید چینی هستند. در عقب H6 هم شاهد چراغ‌های LED چشمگیری هستیم که توسط یک نوار LED به هم متصل شده‌اند اما چشمگیرترین ویژگی در این قسمت سپری با خطوط افقی جذاب در طرفین جا پلاک است. زیر این قسمت هم بجای دیفیوزر، یک ‌تریم کرومی و دو سر اگزوز افقی باریک دیده می‌شود. تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های ظاهری سدان هونگچی هم رینگ‌های بزرگی با طراحی پیچیده هستند.

به گزارش رسانه‌های چینی، H6 که در سبد محصولات هونگچی بین مدل‌های H5 و H9 قرار می‌گیرد، فقط با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه خواهد شد. البته این موتور در دو سطح قدرت ۲۲۱ اسب بخار و ۲۴۸ اسب بخار قابل انتخاب خواهد بود. ماه آینده با رونمایی رسمی هونگچی H6 اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.