سدان برقی بی ام و i3 معرفی شد؛ فعلا به صورت غیررسمی و مخصوص چین

سدان برقی بی ام و i3 معرفی شد؛ فعلا به صورت غیررسمی و مخصوص چین

ساعاتی پیش در سکوت خبری و فارغ از هیاهو، دومین سدان تمام الکتریکی بی‌ام‌و براساس سری ۳ معرفی شد. این مدل، در چین تولید می‌شود و هنوز برنامه‌ای برای فروش در سراسر جهان ندارد.

پرجمعیت‌ترین کشور دنیا دارای بزرگ‌ترین بازار خرید خودروهای صفر کیلومتر است. چین، هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی خودروهای تمام برقی نیز محسوب می‌شود. از سویی دیگر تعداد افراد متمول و دارای قدرت خرید بالا برای انواع خودرو در این کشور، تفاوت چندانی با مناطق مختلف اروپا و امریکا ندارد. این شرایط، فرصت مناسبی برای برندهای شناخته‌شده در سطح جهانی است تا سرمایه‌گذاری روی محصولات مخصوص چین را گسترش دهند.

بی‌ام‌و برای تولید i3، مشابه i4 عمل کرد؛ اما به جای رونمایی در آلمان و دعوت از خبرنگاران مختلف، معرفی در کشور چین و سکوت خبری را ترجیح داده است. آنچه ما از i3 به یاد داریم، یک مدل هاچبک کوچک و تمام برقی بود؛ درحالی‌که i3 جدید، نسخه‌ی الکتریکی از سری ۳ به نظر می‌رسد.

براساس اطلاعات موجود در سایت‌های چینی، i3 دارای قدرت ۲۵۰ کیلوات معادل ۳۳۵ اسب بخار است. روی این خودرو، کد eDrive 35L دیده می‌شود که احتمالا فاصله‌ محورهای بیشتر نسبت به سری ۳ استاندارد و سیستم دو دیفرانسیل را یادآوری می‌کند. با این شرایط می‌توان مطمئن بود زمان خداحافظی با i3 هاچبک سر رسیده است. نکته‌ی جالب در اندک تصاویر موجود از i3 جدید، نصب جلوپنجره‌ی کوچک با ابعاد متعادل است. این خودرو احتمالا برای بازار جهانی، همراه جلوپنجره‌ی بزرگ موجود در i4 تولید خواهد شد.

اطلاعات بیشتر راجع به i3 سدان، به محض انتشار در اختیار مخاطبان سایت میدونی قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.