سبقت تسلا مدل ۳ از ب‌ ام‌ و سری ۳ و مرسدس C کلاس!

سبقت تسلا مدل ۳ از ب‌ام‌و سری ۳ و مرسدس C کلاس!

در اولین ماه کامل حضور در بازار، تسلا مدل ۳ از نظر فروش در کلاس لوکس‌های میان سایز اروپا به رتبه اول دست پیدا کرده است.

این یک عملکرد بسیار خوب برای تسلایی است که از کالیفرنیا به قاره همیشه‌سبز آمده است. حتی موضوع احساس‌برانگیزتر اینکه مدل ۳ حتی در بریتانیا عرضه نشده چراکه نسخه‌های فرمان راست آن فعلاً تولید نشده‌اند.

تمرکز ما روی فروش ماه فوریه اروپاست. خب با این تفاسیر، عملکرد دقیق تسلا مدل ۳ چگونه بوده است؟ این خودرو رقبای آلمانی و سرسختی همچون نسخه‌های سدان ب‌ام‌و سری ۳، آئودی A4 و مرسدس بنز C کلاس را پشت سر گذاشته است. با توجه به این نام‌ها می‌توان موفقیت عملکرد مدل ۳ را مشاهده کرد.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت مدل ۳ دیگر خودروهای الکتریکی را نیز پشت سر گذاشته اما این موضوع به اندازه‌ی رقابت محصول تسلا با خودروهای یاد شده‌ی آلمانی احساس‌برانگیز نیست.

تسلا در ماه فوریه فروش ۳۶۵۷ دستگاهی از خودروی مدل ۳ در اروپا داشته است. به این ترتیب خودروی موردبحث جلوتر از محصولات زیادی حرکت می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رنو Zoe، نیسان لیف، ب‌ام‌و i3 و هیوندای کنا الکتریک اشاره کرد. همچنین فروش این خودرو بیشتر از سه‌گانه‌ی ژرمنی یعنی سدان‌های مرسدس بنز C کلاس، ب‌ام‌و سری ۳ و آئودی A4 بوده است.

یکی از تحلیلگران دنیای خودرو می‌گوید این میزان تقاضای بالا برای مدل ۳ بسیار غیرعادی بوده است. او خاطرنشان می‌سازد معمولاً تقاضای زیاد برای خودروی جدید تا ۴ تا ۵ ماه پس از عرضه‌ی آن به بازار رخ نمی‌دهد. به این ترتیب فروش مدل ۳ در ماه‌های آینده احتمالاً افزایش هم خواهد یافت.

این تحلیل‌گر صنعت خودرو می‌افزاید:

همان‌گونه که در آمریکا هم می‌بینیم، تسلا بازار اروپا را تکان می‌دهد. جدیدترین تأثیرگذاری این برند آمریکایی به سرعت واکنش لوکس سازان آلمانی، ولوو و جگوار لندروور به عرضه مدل ۳ در اروپا و سرعت عرضه خودروهای الکتریکی میان سایزشان مربوط می‌شود.

منبع: JATO

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.