سالین و سریع‌ترین خودروی تسلا

سالین و سریع‌ترین خودروی تسلا

در حال حاضر خودروی لوکس تمام الکتریکی تسلا مدل اس یکی از محبوب‌ترین خودروهای مدرن آمریکایی محسوب می‌شود. فارغ از مشکلات گاه و بی گاه این خودرو، تکنولوژی بکار رفته در آن را می‌توان الگویی برای خودروهای پاک و الکتریکی آینده دانست.

حالا سالین به‌عنوان یک تیونر معروف و پر سابقه که بیشتر روی موستانگ مانور می‌دهد، وارد میدان شده و نسخه خاص خود را از تسلا ارائه کرده است. تغییرات در نسبت انتقال نیرو در دنده نهایی به ۱۱.۳۹ به یک و قفل دیفرانسیل منحصربه‌فرد باعث شده تا خودروی تسلا مدل S P85 بتواند سرعت‌های بالاتری را نیز تجربه نماید.

سالین نام این مدل خود را ۴۱۶ یا FOURSIXTEEN نهاده است. این نام‌گذاری به دلیل قدرت ۴۱۶ اسب بخاری چهار موتور الکتریکی القایی آن است. شتاب صفر تا صد این خودروی سدان لوکس با تقویت انجام شده به ۴.۲ ثانیه رسیده است. درحالی‌که سرعت نهایی به ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد که برای یک خودروی الکتریکی، رقم مطلوب و رؤیایی محسوب می‌شود.

طراحی خودروی تسلا در بخش سپر جلو و هواکش‌های آن، چرخ‌های آلیاژی بزرگ، دیفیوزر فیبر کربنی عقب و اسپویلر تغییر کرده است. سایر تغییرات در این خودرو شامل ترمزهای سرامیکی غول‌پیکر ۱۴ اینچی، خنک‌کننده موتورهای الکتریکی با راندمان بالا، رادیاتورهای بزرگ‌تر، سیستم تعلیق قابل تنظیم جدید، صندلی‌های اسپرت و تزئینات جدید می‌شود. فضای داخلی با چرم مرغوب سوراخ‌دار و با دوخت کوک‌های قرمزرنگ و آلکانترا پوشیده شده است.

قیمت سالین FOURSIXTEEN از ۱۵۲ هزار دلار آغاز می‌شود درحالی‌که قیمت پایه تسلا ۷۰ هزار دلار و قیمت مدل پرفورمنس آن ۹۳۴۰۰ دلار می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.