ساخت لامبورگینی آفرودر با شاسی هایلوکس و پیشرانه لکسوس!

ساخت لامبورگینی آفرودر با شاسی هایلوکس و پیشرانه لکسوس!

تایلند استعدادهای خودرویی زیادی دارد و ماشین بازهای زیادی هم در این کشور حضور دارند. تایلندی‌ها کارگاه‌هایی دارند که گاها محصولاتی فوق‌العاده عجیب و شگفت‌انگیز تولید می‌کنند و خودرویی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد یکی از آن‌هاست! در ویدئوی پیش رو کارگاهی را می‌بینیم که کپی تعدادی از سوپرکارهای مشهور دنیا را می‌سازد و البته تمرکز ویژه‌ای هم روی لامبورگینی گالاردو و آونتادور دارد. یکی از خودروهایی به‌طور خاص جلب‌توجه می‌کند آفرودری الهام گرفته از گالاردو است.

این کپی منحصربه‌فرد از گالاردو به شاسی تویوتا هایلوکس مجهز بوده و پیشرانه لکسوس را نیز پذیرا شده است! بدنه اما شباهتی عالی به گالاردوی واقعی دارد. در بخش جلو هم سپری را می‌بینیم که درست مشابه نمونه بکار رفته در گالاردو LP560-4 فیس لیفت سال ۲۰۱۲ بوده و چراغ‌های جلو نیز توسط خود این کارگاه تولید می‌شوند. همین موضوع درباره تقریباً تمامی پانل‌های بدنه نیز صدق می‌کند. اگرچه برخی تناسبات بدنه تشابه چندانی با نسخه واقعی گالاردو ندارند اما در اکثر بخش‌ها کار خوبی را شاهد هستیم.

البته این گالاردو آفرودر تنها محصول کارگاه موردبحث نیست. تایلندی‌ها روی برخی دیگر از کپی‌های گالاردو و آونتادور هم کار می‌کنند که تمامی آن‌ها از ساب فریم جلوی تویوتا کراون و نمای عقب سفارشی که پذیرای پیشرانه خواهد شد سود می‌برند. پیشرانه‌ها نیز بسته به درخواست مشتری مشخصات متفاوتی دارند. برای مثال یکی از کپی‌های گالاردو به پیشرانه ۶ سیلندر آئودی مجهز شده درحالی‌که یک نمونه دیگر از پیشرانه ۴ سیلندر سری K توربوی هوندا استفاده می‌کند.

این کارگاه همچنین اسباب و وسایل منزل الهام گرفته از سوپرکارها را تولید می‌کند. برای نمونه میزهایی وجود دارند که نمای جلوی محصولات لامبورگینی را به نمایش می‌گذارند. همچنین یک میز الهام گرفته از فراری ۴۸۸ GTB نیز دیده می‌شود؛ اما جالب‌ترین وسیله این کارگاه کپی کاملی از لامبورگینی آونتادور SVJ است که به عنوان تخت عمل می‌کند. کپی‌های لامبورگینی تولیدی در این کارگاه قیمتی معادل ۶۰ هزار دلار دارند هرچند نسخه آفرودر گالاردو با قیمت ۴۵ هزار دلار عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.