زورآزمایی فورد موستانگ بولیت و ب‌ام‌و M440i کوپه در پیست

زورآزمایی فورد موستانگ بولیت و ب‌ام‌و M440i کوپه در پیست

موستانگ ها به خاطر برخورد با خودروهای دیگر و عابران پیاده در گردهمایی‌های گوناگون شناخته شده‌اند بنابراین تماشای حضور این خودروی عضلانی در پیست و عبور از پیچ‌ها لحظات مفرحی خواهد بود.

اگرچه موستانگ معمولاً به عنوان خودرویی پیست محور شناخته نمی‌شود اما حضور یک راننده کاربلد پشت فرمان می‌تواند از موستانگ خودرویی سریع در پیست بسازد و اگر نیروگاه ۸ سیلندر نیز زیر کاپوت مدلی همچون این موستانگ بولیت جا خوش کرده باشد وضعیت بهتر هم خواهد شد. این خودرو اخیراً در پیست هاکنهایم حضور یافته است.

موستانگ بولیت به خاطر گرامیداشت فیلم بولیت با حضور استیو مک کوئین تولید شد. این خودرو با ب‌ام‌و سری ۴ کوپه جدید سرشاخ شده است؛ اما نسخه‌ای از سری ۴ که برای این کل‌کل در پیست انتخاب شده از نوع M440i xDrive است که به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی آشنا مجهز می‌باشد. این پیشرانه به سیستم هیبریدی ملایم ۱۱ اسبی نیز تجهیز شده و قدرت کل آن ۳۸۲ اسب بخار و گشتاورش نیز ۵۰۰ نیوتون متر می‌باشد.

اما موستانگ بولیت بازار آمریکا دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ارتقا یافته با خروجی ۴۵۲ اسبی و گشتاور ۵۲۵ نیوتون متری می‌باشد. البته انتقال این قدرت به کف پیست مشکل‌تر است چراکه برخلاف ب‌ام‌و که از سیستم چهار چرخ محرک هوشمند برای عبور بهتر از پیچ‌ها و استارت‌ها سود می‌برد فورد خودرویی دیفرانسیل عقب می‌باشد.

آیا سیستم چهار چرخ محرک ب‌ام‌و بر ۷۰ اسب بخار قدرت بیشتر موستانگ می‌چربد؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در ویدئوی زیر پیدا کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.