زوتی T300، محصول جدید ریگان خودرو!

زوتی T300، محصول جدید ریگان خودرو!

محصول جدید ریگان خودرو به زودی روانه خطوط مونتاژ خواهد شد. زوتی T300 یک کراس‌اوور جمع و جور است که این بار بخت خود را به عنوان محصولی از شرکت ریگان امتحان می‌کند.

این خودرو قرار است در خودروسازی راین مونتاژ شود. هرچند راین قبلا با هیوندای آوانته و ورنا و سپس با محصولات گریت وال نظیر ولکس شناخته می‌شد.

گفته می‌شود نسخه فول اتوماتیک توربوی این خودرو که در چین در حال حاضر ۹۰ هزار یوان قیمت دارد تا چند ماه دیگر توسط راین و برای شرکت ریگان خودرو مونتاژ شده و البته نام آن هم احتمالاً به R5 تغییر خواهد یافت.

پیشرانه این مدل ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۴۳ اسب بخار و گیربکس آن اتوماتیک CVT است.

برخی آپشن های این خودرو عبارتند از: سانروف پانورامیک-استارت دکمه ای و ورود بدون کلید-کلید هوشمند خودرو و کنترل از راه دور شیشه ها-پاورویندوز چهار در-فرمان EPS-رادار جلو و عقب و سیستم تشخیص نقاط کور-صندلی راننده ۶ جهته برقی-آینه عقب تار شو اتوماتیک-آینه جانبی برقی تاشو و گرمگن-شارژ وایرلس موبایل – سیستم فیلتر گرد و غبار-سنسور برف و باران به همراه برف پاک کن ژله ای-صفحه نمایشگر ۸ اینچی پیشرفته با اتصال پیشرفته تلفن هوشمند

سیستم‌های ایمنی: TPMS – EBD – ESC – EBA- BAS – BA – TCS – HAC – EPB – HDC – BOS

اصلاحیه: در این مطلب در ابتدا به اشتباه، خودروسازان راین که از سال ۱۳۸۲ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید فعالیت می‌نماید، زیرمجموعه کرمان موتور ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد. بنا به اعلام و تاکید شرکت کرمان موتور، خود شرکت کرمان موتور زیر مجموعه گروه صنعتی کرمان خودرو بوده و هیچیک از شرکتهای یادشده ریگان و راین وابسته به کرمان موتور نمی‌باشند. دقت در اطلاع‌رسانی صحیح از اصول میدونی بوده و از قصور و اشتباه یاد شده از شما مخاطبان گرامی پوزش می‌طلبیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.