زوتی SR9 فیس‌ لیفت و کاهش شباهت به پورشه!

زوتی SR9 فیس‌لیفت و کاهش شباهت به پورشه!

طراحی زوتی SR9 فیس لیفت در بخش‌های جلو و عقب دست‌خوش تغییر شده و پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو نیز جای خود را به نسخه‌ی کوچک‌تر ۱.۸ لیتری داده است.

پیش از هرگونه سخنی باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه زوتی فیس لیفت شباهت کمتری به پورشه دارد اما همچنان یک کپی واضح از ماکان محسوب می‌شود و اگر با این خودروساز مشکل دارید پس تنها نیستید چراکه افراد بی‌شماری از این حرکت چینی‌ها خشمگین شده‌اند.

SR9 قبلی از جلوپنجره‌ی چندضلعی استفاده می‌کرد که هم‌اکنون جای خود را به نمونه‌ای شش‌ضلعی با چهار نوار کرومی داده است. همچنین دیلایت های L شکل خودرو نیز با عناصر کرومی همراه شده که همین تغییرات باعث ایجاد تمایز SR9 فیس لیفت در مقایسه با نسخه‌ی قبلی شده است که جای خوشحالی دارد زیرا با نگاه به این خودرو کمتر به یاد ماکان می‌افتیم.

در بخش عقب ورودهای غیرواقعی به گوشه‌های سپر اضافه شده ولی چراغ‌ها تقریباً بدون تغییر مانده‌اند. همچنین دو خروجی اگزوز کرومی در بخش عقب دیده می‌شود که جای چهار خروجی قبلی را گرفته است.

از نظر پرفورمنس، زوتی SR9 فیس لیفت دارای پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۸ لیتری توربو با کد TN4A18T است که قدرت ۱۷۷ اسب بخاری دارد. پیشرانه‌ی مدل قبلی از نوع ۲ لیتری توربوی ۱۹۰ اسبی ساخت میتسوبیشی بوده است. هنوز مشخص نیست که آیا مدل به‌روز شده هم دارای گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته دوکلاچه نسخه‌ی پیش از فیس لیفت است یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.