ریزه‌میزه برقی کیا برای جایگزینی حمل‌ونقل عمومی

ریزه‌میزه برقی کیا برای جایگزینی حمل‌ونقل عمومی

کیا می‌خواهد یک خودروی برقی ارزان قیمت و ریزه میزه برای رقابت با سیتروئن Ami را به بازار بفرستد. این خودرو قیمتی در حد ۶ هزار یورو داشته یا با رقم‌های بسیار پایین اجاره داده می‌شود.

دلیل اصلی این موضوع به گفته مدیر اروپای کیا موتورز، ترس مردم از استفاده از خودروهای حمل‌ونقل عمومی در دوره همه‌گیری بیماری‌هایی چون کرونا است. به گفته Emilio Herrera، بررسی و نظرسنجی‌های این شرکت در چین نشان داده که مردم در حال تغییر از گزینه حمل‌ونقل عمومی به شخصی هستند.

در حالی که استفاده از خودروی شخصی قبل از بحران کرونا در چین به میزان ۳۴ درصد بود، این میزان اکنون به ۶۵ درصد افزایش یافته است. زیرا مردم در خودروی خود احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

به گفته هررا، کیا اکنون در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک ماشین کوچک الکتریکی است تا از این تغییرات استفاده کند. او می‌گوید:

ما در حال مطالعه پیشنهادهایی برای تولید خودروهایی بسیار کوچک برای مصارف شهری هستیم. این خودروی تمام الکتریکی، برد کمی دارد اما تنها در محدوده شهری مورد استفاده واقع می‌شود. خودروهایی مانند سیتروئن Ami می‌توانند جایگزین حمل‌ونقل عمومی شوند. به شرطی که بتوانیم با هزینه‌ای بسیار نزدیک با حمل‌ونقل عمومی این خودروها را تحویل مردم دهیم.

بنابراین این نوع خودروها را می‌توان در مدل‌های اشتراکی یا اجاره‌ای انعطاف‌پذیر در دسترس مشتریان گذاشت. مثلاً سیتروئن Ami را می‌توان با هزینه ماهانه تنها ۱۹.۹۹ یورو در فرانسه اجاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.