رکورد ۴۰۰ متر احساس‌برانگیز تسلا مدل X پلد را تماشا کنید

رکورد ۴۰۰ متر احساس‌برانگیز تسلا مدل X پلد را تماشا کنید

شاسی بلندهای لامبورگینی و استون مارتین در مقابل تسلا مدل X پلد قافیه را می‌بازند و هیچ شکی دراین‌باره وجود ندارد. همه ما می‌دانستیم که این اتفاق یک روزی رخ خواهد داد اما شاهد داستان متفاوتی هستیم زیرا این شاسی‌بلند بدون آلایندگی در خارج از تأسیسات تست تسلا هنرنمایی کرده است! همان‌گونه که مشاهده خواهید کرد یک دستگاه تسلا مدل X پلد توانسته است مسافت ۴۰۰ متر را تنها در ۹.۸۳ ثانیه طی کند و ما می‌خواهیم کمی روی این رکورد مانور دهیم. در ویدئو اشاره‌ای به محل فیلم‌برداری و تست خودرو نشده است اما این کلیپ دیروز در اینستاگرام درگ تایمز آپلود شده است. قطعاً رکورد مدل X پلد در شرایط درگ و ایده آل ثبت نشده است زیرا آن‌گونه که گفته شده است این خودرو پس از ترافیک توقف کرده است و سپس اقدام به شتاب گیری کرده است.

این شاسی‌بلند الکتریکی و بدون آلایندگی تنها به ۲.۷۴ ثانیه زمان نیاز داشته است تا از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. شتاب این خودرو بسیار بهتر از لامبورگینی اوروس با شتاب ۳.۱ ثانیه‌ای و استون مارتین DBX707 با عملکرد ۳.۳ ثانیه‌ای است. مدل X پلد به شتاب گیری دیوانه‌وار با حالتی اندروید مانند ادامه داده است و سرانجام تایمر در مسافت ۴۰۲ متر روی زمان ۹.۸۳ ثانیه متوقف شده است. این خودرو در زمان عبور از ۴۰۰ متر سرعت ۲۳۴ کیلومتر در ساعت داشته است. صرف‌نظر از اعتبار، صحت‌وسقم این ویدئو، شکی وجود ندارد که مدل X پلد سریع‌ترین قدبلند بازار است. برای مثال استون مارتین هیچ اطلاعاتی از رکورد ۴۰۰ متر DBX707 را منتشر نکرده است اما می‌توانیم بگوییم که این خودرو سریع‌تر از لامبورگینی اوروس نخواهد بود چراکه قدبلند ایتالیایی‌ها در شتاب اولیه هم سریع‌تر از استون مارتین است.

شایان ذکر است لامبورگینی اوروس مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۳ ثانیه و با سرعت ۱۹۴ کیلومتر در ساعت طی می‌کند و بنابراین اختلاف زیادی بین این دو شاسی‌بلند درون‌سوز و تسلا مدل X پلد الکتریکی وجود دارد. ما درباره پرفورمنس خودرویی صحبت می‌کنیم که توانایی حمل ۵ نفر دیگر را با راحتی بالا دارد. تسلا مشکلات زیادی دارد که باید حلشان کند اما سرعت زیاد در خط مستقیم اصلاً برای این شرکت یک مشکل نبوده است!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.