رکورد فروش جهانی جنرال‌موتورز با بهبود خفیف

رکورد فروش جهانی جنرال‌موتورز با بهبود خفیف

جنرال موتورز برای دومین سال متوالی، رکورد فروش جهانی خود را ارتقا داد و آن را به ۹,۹۲۴,۸۸۰ دستگاه رساند که در مقایسه با سال گذشته، رشدی ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تحویل خودروهای GM در بازار امریکا نیز با ۶ درصد رشد به ۳,۴۱۲,۷۱۴ دستگاه رسیده است که حاکی از حفظ سهم بازار ۱۶.۹ درصدی این شرکت دارد. دلیل این رشد بیشتر به معرفی تراک های فول سایز و SUV های بزرگ با طراحی و مشخصات جدید توسط شورولت و GMC مربوط می‌شود.

وانت‌ها و SUV های فروخته شده به‌تنهایی سهمی یک میلیون دستگاهی را به خود اختصاص داده‌اند که ۱۱ درصد بیش از سال ۲۰۱۳ است. قیمت این خودروها به طور متوسط ۳۳,۹۰۰ دلار بوده که ۲,۶۰۰ دلار بیش از سال قبل است و کمکی به بهبود سودآوری این شرکت خواهد کرد.

چین در سال گذشته بزرگ‌ترین بازار محصولات جنرال موتورز بود. ۳,۵۳۹,۹۷۲ دستگاه از خودروهای جی‌ام در این کشور فروخته شد که حتی از فروش خانگی آن هم بیشتر بوده است و ۱۲ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۳ را نشان می‌دهد. SUVهای اندازه متوسط، خودروهای خانوادگی، سدان های اسپرت و لوکس بیوک، شورولت، کادیلاک و شرکای محلی بیشترین نقش را در این رشد ایفا کرده‌اند.

شورولت به تنهایی در بازار جهانی افتی ۴ درصدی را تجربه کرده است. کادیلاک نیز ۵ درصد در بازارهای جهانی و ۴۷ درصد در بازار چین را شاهد بود. جالب اینکه بیوک با فروش ۱.۲ میلیون دستگاه خودرو، بالاتر از مجموعه اوپل/واکسهال با فروش تقریباً ۱.۱ میلیون دستگاهی ایستاد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.