رکورد فروش تسلا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

رکورد فروش تسلا در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱

تسلا گزارش تولید و تحویل محصولات خود در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ را منتشر کرد.

با فروش جهانی ۲۴۱,۳۰۰ دستگاهی تسلا مدل Y، مدل ۳، مدل S و مدل X، این شرکت فراتر از انتظارات عمل کرده است. تسلا هدف‌گذاری خود برای این بازه زمانی را بین ۲۲۲ هزار تا ۲۳۳,۵۰۰ دستگاه اعلام کرده بود اما عملکرد این شرکت آمریکایی بهتر بوده است.

همچنین تسلا یک‌بار دیگر رکورد تاریخی‌ای برای فروش محصولاتش بر جای گذاشت و توانست فروش ۲۰۱,۲۵۰ دستگاهی در سه‌ماهه دوم امسال را بشکند.

در سه‌ماهه سوم امسال شاهد فروش ترکیبی ۲۳۲,۰۲۵ دستگاهی برای تسلا مدل ۳ و Y بوده‌ایم. همچنین فروش ترکیبی تسلا مدل S و X نیز برابر با ۹۲۷۵ دستگاه بوده است.

 

از نظر تولید باید گفت این شرکت تولید کلی ۲۳۷,۸۲۳ دستگاهی در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۱ داشته که از این میزان تعداد ۲۲۸,۸۸۲ دستگاه سهم مدل ۳ و Y و ۸۹۴۱ دستگاه سهم دو خودروی مدل S و X بوده است.

همین عملکرد باعث شده تسلا یک‌بار دیگر سه‌ماهه سودآوری را تجربه کند. تسلا گفته است:

ما در سه‌ماهه سوم امسال حدود ۲۳۸ هزار دستگاه تولید کرده و بیش از ۲۴۰ هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دادیم. ما باید از مشتریان خود به خاطر صبر بالای خود تشکر کنیم. ما به همراه تأمین‌کنندگان در حال برطرف کردن چالش‌های زنجیره تولید و تأمین هستیم.

تسلا در ادامه اظهار داشته است:

نتایج مربوط به درآمد خالص و جریان سرمایه ما به همراه باقی عملکرد مالی تسلا اعلام خواهد شد. میزان تحویل خودروهای ما به مشتریان باید با اندکی محافظه‌کاری بررسی شود زیرا ما فقط در صورتی که خودرو به مشتری تحویل شده باشد آمار را به حساب خواهیم آورد. آمار نهایی شاید تا ۰.۵ درصد بالاتر باشد. میزان تحویل خودروهای تسلا تنها یکی از فاکتورهای عملکرد مالی کمپانی بوده و در زمینه نتایج مالی سه‌ماهه سوم نباید فقط به این معیار تکیه کرد. از جمله فاکتورهای دخیل در این قضیه می‌توان به هزینه‌های فروش، تغییرات ارزش ارزهای جهانی و… اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.