رکورد فروش برای مرسدس بنز

رکورد فروش برای مرسدس بنز

مرسدس بنز اعلام کرد که فروش خودروهای این شرکت در یازده ماه نخست امسال از کل فروش سال قبل پیشی گرفته است. افزایش فروش طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۲.۴ درصد رشد یافته است.

در ماه نوامبر، یازدهمین ماه متوالی رکوردشکنی در فروش ماهانه ثبت شد. در این ماه ۱۵۰۷۴۲ دستگاه خودروی مرسدس بنز به فروش رسید. سهم بازارهای اروپا ۶۰۰۶۰ دستگاه بوده که آن هم ۱۳.۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

ماشین‌های کامپکت و جمع و جور مرسدس بنز شامل کلاس‌های A، B، CLA و GLA در ماه نوامبر تا ۲۷.۱ درصد رشد فروش را تجربه کرده‌اند. فروش این مدل‌ها از ابتدای سال به ۴۱۷۸۴۸ دستگاه رسیده است که ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. فروش کلاس C سدان و استیشن هم ۵۳.۳ درصد رشد داشته است.

مرسدس بنز کلاس E سدان هم ۲۳۵۴۸۵ دستگاه و نسخه استیشن آن ۹۳۳۰۷ دستگاه فروخته شده‌اند. این آمار نیز نشان از رشد ۹.۷ درصدی دارد. در ماه نوامبر همچنین سدان کلاس اس جدید با رشد فروش ۲۵ درصدی به رکورد ۹۵۱۹ دستگاه رسیده است.

فروش SUV ها نیز با ۵.۱ درصد رشد از ابتدای سال به رقم ۳۰۹۱۵۸ دستگاه رسیده است. در عوض خودروهای اسمارت، کاهش فروش -۱۳.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده‌اند. از ابتدای سال تاکنون ۷۹۵۰۲ دستگاه اسمارت فروخته شده‌اند. شاید دلیل این امر تغییر نسل این خودرو باشد و با جایگزینی مدل ۲۰۱۵، اسمارت نیز طبق برنامه مرسدس بنز به سوددهی رسیده و رکوردهای فروش خود را نیز جابجا نماید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.